Autotassen (modelspecifiek)

EdK

Forumguru
Met dergelijke producten niet eerlijk gezegd.
Ik eigenlijk met alles, zelfs in de super tot ergenis van vriendin open ik het doosje met eieren of ze alle bruin zijn en vooral HEEL.
En voor er vragen komen als er een witte tussen zit, dan ruil ik die voor een bruine uit een ander doosje.....
En waarom bruine ? omdat die lekkerder zijn....:deuk:
 

Spector

Forumguru
Even stof afblazen van het topic, iemand nog besteld? Ben vrij serieus aan het overwegen ze aan te schaffen voor de Octavia. De eventuele boodschappen kunnen namelijk ook in een tas waardoor er niets los bij hoeft. Ski’s, stokken en dergelijke neem ik niet mee op de wintersport, dus lukt het als doorsnee gezin van 4, om je spullen in 6 tassen mee te nemen?

Eigenwijs als ik ben, ben ik toch tot bestellen overgegaan en hebben de tassen de eerste test ( wintersport ) ruimschoots doorstaan. Gezin met 2 volwassen en 2 kinderen hebben we alle kleding ( in vacuümzakken ) en toebehoren incl. skikleding in 4 tassen (3 bodem + 1 erop) gekregen. Daarnaast hadden we nog voldoende ruimte in Octavia voor de helmen, 2 paar skischoenen, een beautycase, een rugzak en wat lossen spullen. Met de winterjassen erbovenop kon net het dekje net niet dicht. Kortom ik heb nergens spijt van en kijk uit naar het gemak van het inpakken van de auto voor de zomervakantie.
 

Dennis78

Forumguru
Ik heb ooit eens bij de V&D of Bijenkorf 2 grote weekendtassen gekocht. Leeg zijn ze zo op te vouwen dat ze redelijk makkelijk op de zolder op te bergen zijn. (iets korter dan een snowboard.) Kan lekker veel in en super handig voor op reis. Er passen precies 2 van deze grote tassen in mijn kofferbak (fabia combi), dan heb ik voor nog een strookje ruimte en ernaast past nog een boodschappentas. afdekhoes dicht en je ziet er niks meer van. Zeer handig voor zomer/wintervakantie. Kan meer meenemen dan met koffers :jaja:

Tassen waren €95 per stuk ofzo (ff googlen op grote bagage tassen)
 
Bovenaan Onderaan