Autotassen (modelspecifiek)

B.Stuurder

Forumguru
Skoda Superb II (3T) Combi 2009-2015 Car-Bags travel bags
3 trolley bags - 91 liter per bag
3 travel bags - 63 liter per bag
(Art.No.: S50201S) (EAN: 8718885901412)
€ 299,00
(incl. 21% VAT)

Volgens mij is 3+3 nog steeds 6
Of 2x3 ook nog steeds 6

En als je ze alle 6 leeg laat dan is inderdaad de kofferbak niet vol,Vul je ze dan is die bak echt wel vol.....:pardon:
Oh dat valt niet tegen dan, dat heb ik verkeerd gezien. En is het verplicht ze alle 6 tegelijk te gebruiken?
 

Octaaf

Forumguru
maar mochten er mensen zijn die een deel van deze set willen aanschaffen, dan hoor ik het graag. misschien kunnen we samen iets doen. mochten er meerdere mensen zijn die een deel van de set willen, dan wil ik ook best contact zoeken met de verkopende partij
 

B.Stuurder

Forumguru
maar mochten er mensen zijn die een deel van deze set willen aanschaffen, dan hoor ik het graag. misschien kunnen we samen iets doen. mochten er meerdere mensen zijn die een deel van de set willen, dan wil ik ook best contact zoeken met de verkopende partij
Slim!
 

eriktv

Forumguru
Krijg je maar 5 kratten achter in de S2C? :wavecry:

Haha nee, maar we nemen gewoon niet zoveel troep mee :D. Vol is een relatief begrip dan, met de Superb ben ik nog nooit boven de rollo uitgekomen... Vroegah kampeerden we met de Nissan Sunny, alles tot aan het dak toe vol, achterbank thuisgelaten voor extra cm3. Dat waren nog eens tijden dat ik kon laten zien dat echte mannen goed in kunnen pakken. :rockon:

NB: dit heeft er wel toe geleid dat ik twee jaar na dato bij verkoop van de Sunny (aftocht naar Afrika) nog een tas met vuile sokken, shirtjes en ondergoed bij het reservewiel vond. In een keer mijn garderobe weer verdubbeld, had het niet eens gemist :shutup:
 

Spector

Forumguru
Even stof afblazen van het topic, iemand nog besteld? Ben vrij serieus aan het overwegen ze aan te schaffen voor de Octavia. De eventuele boodschappen kunnen namelijk ook in een tas waardoor er niets los bij hoeft. Ski’s, stokken en dergelijke neem ik niet mee op de wintersport, dus lukt het als doorsnee gezin van 4, om je spullen in 6 tassen mee te nemen?
 

haassie

Forumguru
Met 3 kids op de wintersport moet er zat mee. Misschien is de vacuumzak een goedkopere oplossing. doen wij ook altijd, Kleding erin vacuum zuigen en de pakketjes stapelen. Die tassen zien er wel een stuk strakker uit. Hardware in de koffer.
 

Spector

Forumguru
Klopt, die zakken gebruiken we ook voor in de koffers. Maar met koffers en tassen de kofferbak vullen heb ik altijd het gevoel dat ik ruimte verlies. Daarom had ik gehoopt op wat ervaringsdeskundigen hier.
 

s-line

Forumguru
Ik gebruik al jaren vacuüm zakken. En bevalt mij prima en een stuk goedkoper.(5personen in zomer en winter vakantie.) Laats 1 gescheurd maar kosten 10€ per 2 meen ik.
Ziet er misschien wat minder strak uit als ik de kofferbak open doe... maar lekker belangrijk ik krijg alles gewoon mee
 

fanSkoda-VW

Donateur
Ik had er al eerder naar gekeken want ik vind het een goed idee.
Maar niet gekocht omdat -net als bij Henry Ford- het in alle kleuren verkrijgbaar is. Nou ja, alle...
Als het maar zwart is.
En omdat zoveel mensen reizen met zwarte bagage wil ik iets hebben wat herkenbaar is.
Pot verf? Nee, dat niet.

grtss
 

CDK

Forumguru
Ik ben vorige week een lang weekend (4dagen) weg geweest met de Kodiaq en ik moest zelfs 2/3 van de achterbank neerklappen :fool: Koffers ga ik alleen nog maar voor vliegreizen gebruiken. Heb meteen Carbags besteld op blackfriday. De doos nog niet uitgepakt, maar vast in bezit voor de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan