Nou, ik ben net terug en waar zal ik beginnen.
Laat ik beginnen met het volgende. Je bent ongeveer 17 euro per kaart kwijt, maar er kan geen goodie van af?? Dit vind ik vreemd, helemaal als ik de vergelijking (misschien scheef) maak met de huishoudbeurs. Minder entree en meer goodies. Wat mij dan ook tegenvalt is dat automerken niet alle auto's meenamen. Bij bv renault alleen de grand-scenic niet de sedan laguna en zo waren er nog wel meer merken die niet alles mee hebben genomen. BV de 5 GT serie.
Tevens vind ik het heel jammer dat, ik begrijp dat het een enorm uitje is voor deze doelgroep, maar dat iedere auto vol zitten met kinderen. Het klinkt misschien kinderachtig, maar ik wil ook even zitten kijken en voelen

en de kids er uit schoppen doe je natuurlijk niet.
Nu ik ben geweest heb ik zo iets van. pff blij dat het maar 1 keer per 2 jaar is, want als ik een goede indruk van een auto wil hebben, dan kan ik beter rustig in de showroom kijken, word ik ook niet de hele tijd lastiggevallen door jongens die nog net hun rijbewijs hebben en in het pak zijn gehezen.
Goed nu mijn ervaring mbt de auto's waar ik voor ging. Vooropgesteld ik ben niet gegaan voor de dure sportwagens. Ferrari etc leuk maar niet voor mij.
Skoda stand, zag er allemaal goed uit, maar druk druk druk. Skoda van nu lijkt wel de VW van vroeger. Ik weet nog dat er 2 a 4 jaar geleden een stuk minder mensen naar de Skoda stand gingen.
Saab 9-5: Wat een lel van een auto, maar wat valt hij tegen als je er in zit. Zowel de sedan als de station doen voor mij erg krap aan aan de binnenkant. Grote tegenvaller, maar het uiterlijk staat mij enorm aan.
Renault Megan station: Viel mij enorm mee, zit lekker, ziet er leuk en vrij ruim van binnen. Misschien wel een opvolger voor de Faab ipv een O2.
Renault Scenic: Fijne zit, overzicht , ruime instap en ruimte genoeg. Tevens een mogelijk opvolger voor de Faab en concurrent voor de O2.
Seat Altea XL: Fijne techniek, wegens drukte niet in gezeten, maar ruime achterkant, tevens een mogelijke opvolger van de Faab hoewel Seat mij in zijn geheel niet aanstaat, zal wel een imago probleem zijn, of het zit tussen mijn oren.
Hyundai I40: Hele mooie en ruime wagen, dit gaat zeker een topper worden als de prijs strak word neergezet.
Chevrolet Orlando. Ik was heel benieuwd naar deze auto. Toen ik aan kwam lopen stond er helemaal niemand bij, dus ik was er al bang voor. Als je er in zit dan heb je het gevoel dat je met een giga auto op stap bent. Aan de buitenkant is het ook een beste auto, 7 zits dus moet wel, maar door de pompeuze stoelen valt de ruimte op zich wel tegen. Ik deed de achterklep open en dicht, en dat klonk niet fijn. Hoe dan ook, met stip gezakt op mijn hebbe lijstje.
Mazda 5: Wat duurder dan de andere auto's maar een mooie en ruime auto. Ze worden verhoudingsgewijs 2e hands wat goedkoper aangeboden, dus wie weet.
Voor de rest wat het vooral druk en ben ik bij een hoop auto's langs gelopen zonder er echt de tijd voor te nemen. De nieuwe Lexus hoef je overigens niet voor de ruimte aan te schaffen en is in mijn opinie meer een juppie juppie bak net als de A1.
gr