AutoRAI

MarcoO2

Forumguru
Wie gaan er allemaal naar de RAI en wanneer?

Om af te trappen: ik ga woensdag de 13e, ben er 's-middags en 's-avonds!

heavy

Actief lid
Heb zeer waarschijnlijk VIP kaarten :winkie: ben wel benieuwd al een jaar of 10 niet meer geweest.

Steve

Senior Member
Ik ga de 12de, 13de, 14de, 19de, 20ste en 21ste :)

Ik ben te vinden in Hal 3 stand 119 van Smartwax Benelux en Chemical Guys Europa.

Steve

Senior Member
Ik heb geen idee of er koffie is.
Ze zijn vandaag nog de laatste puntjes op de i aan het zetten op de stand en morgen als ik er ben kan ik je vertellen of we koffie hebben :D

AGTon

Forumguru
a.s. vrijdag ben ik er in de middag/avond
en ik ga echt niet voor de supercars, gewoon leuk om alle "normale" auto's te zien en voelen en ruiken.

gr

ik ben woensdag geweest.
ik had de skoda Vision-d wel verwacht op de skoda stand, maar stond er helaas niet.
Toyota en susuki, subaru helaas niet van de partij dit jaar.
Het was niet druk en alles was goed te bekijken.

Bothje

Heel gewoon lid
Ben nog nooit op de Autorai geweest, heb nu een toegangskaart gewonnen en ben van plan half volgende week te gaan.
Mits ik een vrije dag kan krijgen natuurlijk...
Wat ik me afvraag hoe het parkeren daar is geregeld qua prijs en gemak?

MarcoO2

Forumguru
Parkeren kan op diverse tereinen rondom het gebouw. Ik stond nu in de garage onder de RAI, heel gemakkelijk dus, maar wel duur: € 20,00. Je kunt ook met de trein, die stopt pal naast de RAI.

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Vandaag bestaat de ANWB 65 jaar en bij de ANWB in Den Haag vertrok een grote stoet met auto's in de richting van de RAI. Omdat ik werkzaamheden voor en bij de ANWB verricht, ging ik natuurlijk even kijken.

Een van de hoogtepunten was een Bugatti Veyron. Die kon bij de ANWB amper over de eerste drempel heenkomen en over de tweede drempel ligt wat duur plastic... En naast allerlei andere auto's ook nog een Skoda Fabia 2 RS in het groen. Al deze auto's werden gereden door Driving Ladies.
Leuk om te zien: verschillende ANWB auto's, waaronder old timers.

Ook heb ik 2 bekende Nederlanders gezien: Emiel Ratelband en Marianne Timmer. Een collega van mij is nog met haar op de foto gegaan.

Het was wel leuk om te zien, maar ik zou er niet speciaal voor naar Den Haag zijn gekomen. Nu vertrekt te stoet met ca 80 km/u over de snelweg naar de RAI toe.

Of ik nog naar de RAI ga, weet ik nu nog niet...

Groetjes... Willem-Jan

p15 gaan staan 15,50, rijden pendelbussen en je kunt met een Mini voor de deur worden afgezet van de rai (gratis)
Neem wel iets te eten mee, zeer duur en heel slecht daar op de rai.

MarcoO2

Forumguru
Duur is het eten inderdaad wel, maar slecht hoeft het niet te zijn... ik heb een uitstekende Conimex-indische rijsttafel op, niet mis mee! Rijst, saté, satésaus, kroepoek, atjar, gekruimde nootjes, alles zat erbij. Inclusief een flesje Heineken kostte me dat een tientje. Kan erger, toch?

Falcon

Donateur
/me heeft kaartjes betaald en de andere betaald het eten.. :) Klinkt redelijk fair met deze prijzen.

Bovenaan Onderaan