Automatiche kofferklep FabiaII

Chatslet

Forumguru
Na vandaag twijfel ik toch wel over die verenset. Ik open vaak de kofferbakklep met de afstandsbediening zodat ie uit het slot springt als ik uitstap en iets uit de kofferbak moet hebben. Is een soort automatisme. Vandaag met de fietsendrager achterop de auto deed ik dat ook (ja die kun je wegklappen) maar ik bedacht me dat als ik dat had gedaan met die verenset dat ik dan nu waarschijnlijk een kras of deuk in de kofferbakklep zou hebben gehad.
 

Canon-Eye

Forumguru
Geldt natuurlijk evenzeer voor auto's met een elektrische achterklep.
Tsja, we willen natuurlijk onderhand van alles en nog wat door de auto zelf laten regelen, maar soms zul je toch echt gewoon zelf moeten blijven nadenken: eerst fietsdrager omklappen, dan pas de klep open.
 
Hoi,

ik zag toevallig vandaag iets bij Duitse Supermarkt Real folder mbt automatische achterklep, alleen heb ik er geen verstand van of het wel ook voor de fabia 2 combi 1.2 tdi model jaar 2012 passen?
 

Bijlagen

  • FABIA2.jpg
    FABIA2.jpg
    252,2 KB · Weergaven: 65

TurboT

Forumguru
Hoi,

ik zag toevallig vandaag iets bij Duitse Supermarkt Real folder mbt automatische achterklep, alleen heb ik er geen verstand van of het wel ook voor de fabia 2 combi 1.2 tdi model jaar 2012 passen?


Zo dat is vet goedkoop. Dit zijn de veren van GB-tuning. Er zitten wel verschil tussen de vering voor bepaalde merken/typen.

Is het mogelijk om dit online bij Real te kopen?
 
zie dat het ook online besteld kan worden...alleen weet ik niet wat bij de fabia 2 combi 1.2 tdi model jaar 2012 past.hahaha
 

TurboT

Forumguru
zie dat het ook online besteld kan worden...alleen weet ik niet wat bij de fabia 2 combi 1.2 tdi model jaar 2012 past.hahaha
Krijg dit te zien. Trouwens er is geen verschilt qua achterklep tussen tdi of tai etc.
 

Bijlagen

  • image.png
    image.png
    307,2 KB · Weergaven: 48

batco

Nieuw lid
zie dat het ook online besteld kan worden...alleen weet ik niet wat bij de fabia 2 combi 1.2 tdi model jaar 2012 past.hahaha

Helaas.... zie onderstaand schema:

Skoda Skoda Octavia 2 Kombi* (2005 - 2009) Typ C )* nicht für das Facelift
Skoda Fabia 2* (2007 - 2010) Typ A )* nicht für das Facelift
Skoda Fabia 3 (2014 - ) Typ C
Skoda Rapid Spaceback** (2013 - ) Typ D )** nicht Style Plus (Glasdach)

Bron:http://www.ebay.de/itm/Go-Simply-Heckklappenoffner-/202064653316?_trkparms=5373:0|5374:Featured
 
BLijkt voor een skoda fabia 2 combi vanaf jaartal 2010 een type M moet hebben...dat verkopen ze los bij ebay of real niet :(
 

TurboT

Forumguru
Het beste is bestellen via gb-tuning. Ze hebben kennelijk daar ook de kortingen. Real bezorgt niet naar Nederland.
 
Bovenaan Onderaan