Ben al enkele keren bij Rotor geweest om wat onderdeeltjes te bestellen.
Er zitten 2 vriendelijke en kundige heren achter de magazijnbalie, Ton en Jan (deze laatste zit al 35 jaar in het vak).
What can I say?
Geen moeite is hen te veel.
Er wordt zolang gezocht naar de juiste onderdeelnummers totdat het juiste op het scherm verschijnt.
Vervolgens op en neer lopen naar de magazijnrekken en de klant het betreffende onderdeeltje laten keuren.
Kleurtje niet goed? No problem, weer verder zoeken en net zolang in de rekken kijken totdat het gewenste onderdeeltje op de toonbank ligt.
En dan gaat het ook nog eens om een onderdeeltje van een paar euro... :worshippy:
Bij veel andere dealers en toeleveranciers is dit soort inzet en klantvriendelijkheid vaak ver te zoeken.
Dan even over de zaak zelf.
De showroom is ruim van opzet en er staan redelijk wat auto's in.
Geen flashy and eyecathing constructies zoals roterende platformen waarop de laatste modellen staan te blinken.
Gewoon zakelijk netjes naast elkaar.
De wachtruimte is lekker ruim en luxe van opzet.
Lekkere zetels en een flatscreen aan de muur.
Een goed koffieapparaat biedt je de keuze uit een simpel bakkie troost of een lekkere cappucino of espresso
Plenty leesvoer op de tafeltjes al zal het niemand verbazen dat er voor 95% Skoda en Honda (Rotor is immers óók Honda dealer) lectuur betreft.
De verkopers lopen regelmatig langs en bij de meesten kan er een vriendelijk knikje vanaf.
Heb nog geen ervaring met deze "tak" omdat mijn Superb niet bij Rotor gekocht is.
Wellicht dat ik volgend jaar ofzo eens een babbeltje met deze mannen ga maken want een 3.6 (met wat levenservaring) staat hoog op de wishlist.
Qua beleving so far zou ik Rotor met een clean geweten aanbevelen :aangenaam: