Autobedrijf Rotor, Heerlen

elcocheSKODA

Actief lid
Net terug van een bezoek aan de nieuwe Skoda dealer voor Heerlen en omstreken.
Zijn gehuisvest op de lokatie van de vorige Skoda dealer.

Vriendelijke ontvangst, leuk ook nog een bekend gezicht te zien.

Wens hun veel succes met hun bedrijf !!!
 

van_der_P

Senior Member
Vandaag een Fabia Greenline gekocht bij Rotor in Heerlen. Je word op een plezierige manier geholpen. Men is attend belt je terug als je dat afspreekt. De verkoper is een kundig man zit al 37 jaar in het vak. Maar verteld ook af en toe (sterke) verhalen die ik met een korreltje of een korrel zout neem:grin:. maar dat doen wel meer verkopers.
In ieder geval heeft het bedrijf een positieve indruk achter gelaten, en daar gaat het mij om.:xyxthumbs:
 
Nee, nee, nee

Ik zal dan wel een andere showroom ingelopen zijn dan de vorige posters...
Geholpen (uhum) door een jongere verkoper, die ongeïnteresseerd overkwam. Het bod was zo belabberd, dat ik niet eens zin had om nog verder te onderhandelen. Ik ben toen dus ook meteen opgestaan, waarna hij meteen zij dat dit pas een eerste bod was... dus hij wilde onderhandelen, maar deed dat wat mij betreft op een "eikelige" manier.

Uiteindelijk bleek ik bij een collega dealer E 2500,- voordeliger uit te kunnen komen... Dit zegt genoeg!!!

Rotor heeft een relatief nieuwe showroom, op een dure locatie (waarvoor de klant betaald)!!!

Overigens is de desbetreffende verkoper nu weg bij Rotor... maar stuit mij "Rotor" hierdoor ontzettend tegen de borst!!!

Niet heengaan dus :722::722::722: Ga maar naar BOLLEN (M'tricht) :xyxthumbs:
 

van_der_P

Senior Member
Dat is jammer dat je zo'n ervaring hebt bij Rotor. Een tijdje nadat ik mijn auto besteld had zag ik wel op hun site dat ze een vacature hadden voor een autoverkoper. Blijkbaar is toen niet de goede keuze gemaakt.
Van alle dealers die ik langs gegaan ben, Primera, Bollen, en Rotor, kreeg ik bij Rotor de beste inruilprijs voor mijn RR.
Je hebt gelijk, je krijgt als bedrijf maar een keer de kans voor een eerste indruk. En als je dat verknalt ben je die klant kwijt.
 

w.dodemont

Nieuw lid
Ik ben voor de zomervakantie paar keer binnen gelopen bij Rotor en had zelfs serieuze interesse in een nieuwe roomster. Het laatste bezoek werd de onderhandeling gestart over de inruil van mijn peugeot partner. Telefoon nr. werd genoteerd, echter nooit meer teruggebeld. Helaas voor Rotor! Want uiteindelijk kocht ik geen roomster maar de Yeti expedition bij Bollen te Maastricht. Daar had ik tenminste wel het gevoel klant te zijn.
 
Ik heb mijn auto bij rotor besteld en tot nu toe ben ik tevreden.
Ik heb wel nog zaken gedaan met de verkoper die inmiddels Rotor heeft verlaten, ik heb de auto zelfs gekocht op zijn laatste werkdag. Ik vond het een prettig persoon om zaken mee te doen die de tijd voor mij nam en niets was hem te veel. Ik kreeg afgelopen week netjes een mailtje dat de auto is geproduceerd en een indicatie van verwachte aflevering.

Bollen ben ik zelf niet geweest, omdat ik een goede eerste indruk had bij Rotor. Zo zie je maar hoe belangrijk een verkopers houding is.
 
Ook ik heb mijn Fabia Combi greenline bij de rotor besteld.
Besteld op 16-8-2010, levering op 28-9-2010.
Ben zeer tevreden over de service.
Ook de levertijd ben ik zeer tevreden over deze is namelijk maar 6weken terwijl ik hier op het forum lees dat er mensen zijn die 15weken moeten wachten.
Rotor is wat mij betreft een echte aanrader om je auto te kopen.
 
ook aflevering goed gegaan

De aflevering is geweest.
Ook hier weer heel tevreden over de service en uitleg van de auto.
De bloemen die worden vandaag thuis bezorgd, de bloemen die bij hun geleverd waren waren namelijk van een slechte kwaliteit en daar willen ze de klanten niet mee afschepen.
Wel klopt het wat er hier ook eerder staat de verkoper heeft veel sterke verhalen maar dat vind ik geen probleem, hij is namelijk heel kundig en weet wat hij je verkoopt.
 
Gefeliciteerd,

Toevallig ook nog een zwarte zien staan die op aflevering staat te wachten?

Ik zou ook deze week levering verwachten, morgen toch maar eens een belletje doen? Hebben zij jou gebeld ( en hoelang van tevoren) of heb jij zelf het contact gelegd?


Veel rijplezier in ieder geval:grin:
 
Ja ik heb gebeld, productie ineens verschoven naar week 45 :mad: , dus hij wist niks van levering. Ik vind het erg vreemd dat ik hier niet over ben ingelicht door de dealer. Deze hoort toch ook te weten dat hij in week x een aantal auto's gaat afleveren, als er dan een aantal missen, moet dat toch opvallen.

Eea schijnt na bellen met PON te maken te hebben met accessoires die niet voorhanden zijn. Als hij echt pas zo laat wordt geproduceerd dan wacht ik ook wel tot 2011 met op kenteken zetten.

Al met al een domper natuurlijk, en ik blijf het vreemd vinden dat ik hierover niet geïnformeerd wordt, is een stuk service. Volgens zeggen proberen ze hem nu naar voren te halen, maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
 
dat is indd vervelend.
Als je ervoor kiest hem pas in 2011 op naam te laten leveren moet je er wel rekening mee houden dat die dan 2% duurder wordt (prijsverhoging van skoda).
 

van_der_P

Senior Member
Het is natuurlijk altijd vervelend als je moet wachten op je auto, maar dat ben je zo weer vergeten als die afgeleverd is.
De garage heeft er vaak ook maar weinig invloed op, en mag de ontevreden klanten gerust stellen.
 
Vincent, ik verbaas me wel over het feit dat jouw fab combi zo snel geleverd is. Ik heb mijn combi besteld mid juni en is in afgeleverd begin oktober, dus zo'n 14 weken. Zal wel te maken hebben met de leasemaatschappij die er nog tussen zit.

Heb zelf geen exotische opties besteld (PDC, dakrails en armsteun).Okay misschien wel een exotische kleur ;)

Toen ik hem in juni bestelde hadden meerdere dealers het er over dat de wachttijd flink oploopt voor de Fabia GL. Eerlijk gezegd had ik volgens de voorspellingen tóen rekening gehouden met een afleverdatum mid november -> dus januari 2011. Viel mij 'dus' nog wel mee dat ik hem dit jaar nog heb.

Marty, succes met het afwachten. Ga uit van het slechtste, dan valt het altijd mee.... Fouten maken gebeurt overal, het gaat erom hoe lossen ze het op? Denk overigens dat de garage weinig kan regelen in dit geval, gezien de hoeveelheid GL's op de weg en de drukte in de showrooms destijds denk ik gewoon dat Skoda de vraag niet aan kan -> dus langere levertijden.....
 
Ja thanks, geduld opbrengen.

Ik ga morgen even langs de dealer, ik heb het vermoeden dat er een fout is gemaakt met het kommnummer op mijn order staat een heel ander kommnummer dan datgene wat ik laatst telefonisch te horen kreeg en dat vind ik vreemd.

Ik ben eens benieuwd hoe de dealer het gaat oplossen en waar de fout nu eigenlijk zit.

Is gewoon vreemd dat ik bij het plaatsen van mijn order een auto uit voorraad bestel en dit een week voor productie bevestig krijg en in de week van geplande levering te horen krijg dat de productie met 10 weken is verschoven. En dat idd terwijl Vincent heel kort heeft moeten wachten.
 
10 weken verschoven en een ander comnr dat klinkt alsof je auto aan een ander verkocht is en voor jouw een nieuwe besteld.... Ik hoop dat je hem snel krijgt en mijn theorie nergens op slaat maar heeeeeeel vreemd vind ik het wel. Succes
 
Bovenaan Onderaan