SkodaRJ
Lid
Hoe is jullie ervaring met Auto Hamers bv te Voorschoten?
Mijn ervaring met de showroom is erg positief, vandaar dat ik mijn auto daar heb gekocht. Prettige verkopers.
De werkplaats heb ik gezien en is erg groot.
Ik heb mijn huidige Fabia daar gekocht toen ik mijn vorige Fabia daar in onderhoud bracht. Ik mocht er niet bij blijven. De beurt is toen volgens mij wel goed uitgevoerd, maar daar heb ik niet erg meer op gelet omdat ik toen al een andere had gekocht. Is ook een verkooptactiek natuurlijk /forum/images/graemlins/wink.gif
De grote lelijke sticker die men in de deur had geplakt was makkelijk te verwijderen.
Bij het afrekenen van de beurt berekende de werkplaatschef mij veel te veel. Toen ik een foldertje met prijzen te voorschijn haalde, bleek de werkplaatreceptionist zelf ook zo'n foldertje te hebben en volgens hem waren dat prijzen excl. BTW. Dat mag dus niet, prijzen aan consumenten moeten altijd incl. BTW zijn. De eigenaar van Hamers moest erbij komen en stelde mij in het gelijk (misschien wel omdat ik net een nieuwe auto had gekocht) en de werkplaatsreceptionist berekende een nieuwe prijs waarbij ik toch nog een paar euro extra moest betalen voor klein materiaal ofzo. Eigenaardig.
Bij mijn nieuwe Fabia wilde ik geen plaatje van de dealer op de achterkant. Dat stuitte op enig protest van de dealer. De matten waren eerst verkeerd en de bevestiging van de nieuwe matten was met een tangetje gemonteerd waardoor de plastic knopjes waren beschadigd. Ik kreeg per post nieuwe bevestigingknopjes en heb die zelf vervangen.
Eerdaags moet mijn auto voor z'n eerste beurtje. Ik heb nog geen melding op de display gehad, maar verwacht die binnenkort. Dan pas maak ik een afspraak.
Ben daarom benieuwd naar jullie ervaring met deze Skoda dealer, en dan vooral met de werkplaats (monteurs, receptionist).
Mijn ervaring met de showroom is erg positief, vandaar dat ik mijn auto daar heb gekocht. Prettige verkopers.
De werkplaats heb ik gezien en is erg groot.
Ik heb mijn huidige Fabia daar gekocht toen ik mijn vorige Fabia daar in onderhoud bracht. Ik mocht er niet bij blijven. De beurt is toen volgens mij wel goed uitgevoerd, maar daar heb ik niet erg meer op gelet omdat ik toen al een andere had gekocht. Is ook een verkooptactiek natuurlijk /forum/images/graemlins/wink.gif
De grote lelijke sticker die men in de deur had geplakt was makkelijk te verwijderen.
Bij het afrekenen van de beurt berekende de werkplaatschef mij veel te veel. Toen ik een foldertje met prijzen te voorschijn haalde, bleek de werkplaatreceptionist zelf ook zo'n foldertje te hebben en volgens hem waren dat prijzen excl. BTW. Dat mag dus niet, prijzen aan consumenten moeten altijd incl. BTW zijn. De eigenaar van Hamers moest erbij komen en stelde mij in het gelijk (misschien wel omdat ik net een nieuwe auto had gekocht) en de werkplaatsreceptionist berekende een nieuwe prijs waarbij ik toch nog een paar euro extra moest betalen voor klein materiaal ofzo. Eigenaardig.
Bij mijn nieuwe Fabia wilde ik geen plaatje van de dealer op de achterkant. Dat stuitte op enig protest van de dealer. De matten waren eerst verkeerd en de bevestiging van de nieuwe matten was met een tangetje gemonteerd waardoor de plastic knopjes waren beschadigd. Ik kreeg per post nieuwe bevestigingknopjes en heb die zelf vervangen.
Eerdaags moet mijn auto voor z'n eerste beurtje. Ik heb nog geen melding op de display gehad, maar verwacht die binnenkort. Dan pas maak ik een afspraak.
Ben daarom benieuwd naar jullie ervaring met deze Skoda dealer, en dan vooral met de werkplaats (monteurs, receptionist).