elcocheSKODA
Actief lid
Hoi Karstieman,
Als (nog) niet Skoda rijder, maar wel al enige tijd SEAT rijder ben ik klant bij Auto Aarts.
Vooraf aan de levering en tijdens de aflevering, liep bij mij ook van alles mis bij Auto Aarts.
Dit terwijl ik zeer nadrukkelijke zowel mondeling als ook schriftelijk mijn wensen had doorgegeven.
Op de dag dat de auto afgeleverd moest worden, werd ik gebeld dat die dag geconstateerd was dat er een barst in de voorruit was en dat daardoor de aflevering niet kon plaatsvinden. Uiteraard ben ik gaan kijken, het klopte van de barst, maar dit had men toch eerder moeten opmerken.
Op de dag van aflevering bleek dat een van de chrome accenten die ik op mijn Altea had besteld, niet gemonteerd was. Ook was de auto niet, zoals wel was afgesproken, vol getankt.
Met andere woorden, ondanks jarenlange goede ervaringen, constateer ik zeker de laatste 1 1/2 jaar dat Auto Aarts achteruit gaat.
Als (nog) niet Skoda rijder, maar wel al enige tijd SEAT rijder ben ik klant bij Auto Aarts.
Vooraf aan de levering en tijdens de aflevering, liep bij mij ook van alles mis bij Auto Aarts.
Dit terwijl ik zeer nadrukkelijke zowel mondeling als ook schriftelijk mijn wensen had doorgegeven.
Op de dag dat de auto afgeleverd moest worden, werd ik gebeld dat die dag geconstateerd was dat er een barst in de voorruit was en dat daardoor de aflevering niet kon plaatsvinden. Uiteraard ben ik gaan kijken, het klopte van de barst, maar dit had men toch eerder moeten opmerken.
Op de dag van aflevering bleek dat een van de chrome accenten die ik op mijn Altea had besteld, niet gemonteerd was. Ook was de auto niet, zoals wel was afgesproken, vol getankt.
Met andere woorden, ondanks jarenlange goede ervaringen, constateer ik zeker de laatste 1 1/2 jaar dat Auto Aarts achteruit gaat.