Auto aangekomen bij de dealer vandaag! (foto's)

japeco

Nieuw lid
Vandaag belde de dealer dat m'n Superb met de papieren binnengekomen was...
Ik had hem gevraagd van me pas te bellen als de accessoirevelgen gemonteerd waren vooraleer ik kwam kijken:smirk: Dat heeft ie gedaan en wat een plaatje...
Het zijn nog maar foto's van een niet gepoetste auto in een slecht verlichte ruimte met een Blackberry, maar het geeft al een beetje een beeld...
Het hele garagepersoneel was al naar de auto komen kijken: zo hadden ze er nog geen enkele binnengehad:laugh:
Ben er zo trots op!
Vrijdag kan ik hem afhalen: dat wordt het hele weekend rondrijden:grin:

Bijlagen

• IMG00167-20110111-1801.jpg
    IMG00167-20110111-1801.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 221
  • IMG00170-20110111-1802.jpg
    IMG00170-20110111-1802.jpg
    28,1 KB · Weergaven: 168
  • IMG00168-20110111-1801.jpg
    IMG00168-20110111-1801.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 142
  • IMG00159-20110111-1403.jpg
    IMG00159-20110111-1403.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 161

japeco

Nieuw lid
Jaja, ik kan niet meer wachten... Auto is een 2.0crtdi DSG Elegance met panoramisch dak, KESSY, privacy glas, sound system, TPM en vertrekhulp, verwarmde voorruitsproeiers, sportonderstel, 18" Luxon velgen in anthraciet, elektrische kofferklep, styling pack, Bluetooth, MDI en alarmsysteem... Buiten de standverwarming en de tv tuner denk ik niet dat ik nog iets ben vergeten te bestellen :)

japeco

Nieuw lid
Reken maar dat ik m'n Superb afgehaald heb! Gisterenmiddag was het zover...en de toon was meteen gezet: terwijl ik aan de garage stond te wachten om op de rijbaan te komen, gooide een A3 al bijna alle remmen dicht om z'n duim op te steken naar me :) Cool! Ik heb in bijlage wat foto's gezet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wagen besteld had zonder er opnieuw mee te rijden (had ook nog nooit dsg gereden), want dat was al een jaar geleden, van de introductie van het model. Wat rijdt die Superb zeg! Alles aan die auto klopt gewoon! Ik

japeco

Nieuw lid
Reken maar dat ik m'n Superb afgehaald heb! Gisterenmiddag was het zover...en de toon was meteen gezet: terwijl ik aan de garage stond te wachten om op de rijbaan te komen, gooide een A3 al bijna alle remmen dicht om z'n duim op te steken naar me :) Cool! Ik heb in bijlage wat foto's gezet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wagen besteld had zonder er opnieuw mee te rijden (had ook nog nooit dsg gereden), want dat was al een jaar geleden, van de introductie van het model. Wat rijdt die Superb zeg! Alles aan die auto klopt gewoon! Ik kom uit een Mercedes B full option, dus ik was al iets gewoon en m'n vader heeft een A7, m'n oom een CLS, m'n neef een nieuwe E Estate, maar geen, en ik herhaal: géén van al die auto's voelt zo homogeen (vergeef mij het saaie woord) aan als m'n Skoda! Alles aan die auto klopt gewoon. Ok, op die korte tijd merkte ik wel al op dat de voetsteun naast de pedalen wat te dicht staat, dat het vervelend is dat ik met de Ipod via de Columbus op "mix" niet eenzelfde liedje kan terughalen, dat de zetelverwarming niet uit zichzelf naar lagere standen en uiteindelijk uitschakeling overgaat, dat het parkeersysteem echt moet ingeschakeld worden wanneer de iPod speelt of je zit tegen de voorligger, dat de cruise control "aftikken" zonder aan de rem te komen een stuk moeilijker gaat dan bij Mercedes en dat het Sound System z'n meerprijs maar net/niet echt waard is, maar voor de rest... De stilte waarmee de auto rijdt (ondanks sportonderstel en 18"), de directheid van het stuur, de reactiesnelheid van de schakelpaddles, de volledigheid van de volledige telematica (in het bijzonder de werking in combinatie met m'n Blackberry Bold), het ongelooflijke panoramische dak (en de indrukwekkende werkingsvlotheid/-stilte), de buitengewone dsg (ik kom van CVT, man man wat een verschil in sensatie) en vooral (ik val in herhaling op dit forum): de binnenruimte!! Heerlijke wagen en, het zal je niet verbazen, in deze uitvoering blijkbaar een echte "eye catcher" op de baan...
pencil.png

Bijlagen

• IMG00181-20110115-1000-2.jpg
    IMG00181-20110115-1000-2.jpg
    52,7 KB · Weergaven: 87
  • IMG00179-20110115-1000.jpg
    IMG00179-20110115-1000.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 88
  • IMG00180-20110115-1000-2.jpg
    IMG00180-20110115-1000-2.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 79
  • IMG00182-20110115-1001.jpg
    IMG00182-20110115-1001.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 85

japeco

Nieuw lid
Ah ja, toevoeging: de algemene aanwezigheid van "Duitse afstelling en engineering": de automatische kofferklep, het KESSY, de regen- en lichtsensoren, de bochtenverlichting: het zijn allemaal niet gewoon gadgets die Skoda ook "per se" wilde aanbieden op de Superb, maar in de praktijk perfect afgestelde, nuttige dingen die doen wat ze beloven... Njam!

Hetzer

Forumguru
Het is inderdaad een gigantisch mooie verschijning, en ik blij dat jij in ieder geval overtuigd ben van de kwaliteit van Skoda,veel verder rijplezier toegewenst met je auto, en misschien kan je de komende tijd nog wel wat familie leden overtuigen om de overstap naar Skoda te maken.

RogerS

Forumguru
Jaja, ik kan niet meer wachten... Auto is een 2.0crtdi DSG Elegance met panoramisch dak, KESSY, privacy glas, sound system, TPM en vertrekhulp, verwarmde voorruitsproeiers, sportonderstel, 18" Luxon velgen in anthraciet, elektrische kofferklep, styling pack, Bluetooth, MDI en alarmsysteem... Buiten de standverwarming en de tv tuner denk ik niet dat ik nog iets ben vergeten te bestellen :)

Trekhaak? :) Geintje.

Zeer complete auto, veel fijne reiskilometers toegewenst.

Rallye

Forumguru
Allereerst gefeliciteerd met je auto. Ziet er mooi uit!

dat het parkeersysteem echt moet ingeschakeld worden wanneer de iPod speelt of je zit tegen de voorligger

Deze begrijp ik niet. Heeft dit met de iPod te maken, of klaag je erover dat de PDC voor standaard niet aanstaat, maar pas aan gaat als je de de versnellingsbak in zijn achteruit zet of met de knop aan zet. ik vind dit namelijk best handig, omdat je geen last hebt van mensen die voor je auto langslopen.

japeco

Nieuw lid
@RogerS: trekhaak was ik inderdaad vergeten te vermelden :) orginele Skoda demonteerbaar exemplaar :)
@Rallye: Zal inderdaad kwestie zijn van gewenning: m'n Mercedes z'n sensoren vooraan werken altijd (dus ook als er iemand voor de auto heen loopt in z'n achteruit, z'n vooruit of z'n neutraal): ik was dus gewoon dat ik altijd automatisch gewaarschuwd werd.
Het zonnescherm van het panoramisch dak blijft vreemd uit zichzelf sluiten wanneer de auto even op slot heeft gestaan (en dan zelfs nog niet altijd, ik snap er echt niks van...)

Gefeli met je nieuwe wagen!
Ik zou waarschijnlijk met nog veel meer lof reageren als ik de foto's ook daadwerkelijk kon zien ipv die irritante rode kruisjes...
Veilie km's gewenst!

Sebas

kan iemand mij vertellen waarom ik allemaal kruisjes zie staan bij elke afbeelding op dit forum? Heb wel java op mijn computer dus dat kan het niet zijn.

Bovenaan Onderaan