Audio installatie

iemand enig idee welke maat speakers en tweeters er in de Skoda octavia 5E5 gaan ? alvorens ooit alles al los te halen wil ik me een beetje orienteren op een beter geluidsinstalatie. ben een beetje aan het kijken naar wat merken als
Bang & Olufsen, Burmester, Dynaudio, Rockford Fosgate, Denon, Infinity, JBL, Boston, Harman Kardon, Bose, Canton, Cabasse etc.

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij gaat daar gewoon een 16,5 cm component setje in waar er heel veel alternatieven (ook plug&play) voor te vinden zijn.
Als je geen versterkers in wilt bouwen dan zou je kunnen kijken naar een set met hoog rendement.
Qua geluid ben ik zelf wel gecharmeerd van DLS (kun je aan je lijstje toevoegen)

Plug & play is overigens niet veel meer dan de juiste stekker aan de luidsprekers en de vulring om ze passend te maken in de deur.

Bijvoorbeeld:

Geen idee hoe het klinkt, maar dat zul je sowieso voor jezelf moeten gaan beoordelen.

ja neem aan dat ik op de originele scherm/radio, niks aan actieve sub of of versterkers kan aansluiten toch ?
zie er niks speciaals op zitten

Bakkertje

Forumguru
Auto's met een affabriek sub hebben een separate versterker onder de berijders stoel. Een sub kan wel maar is wateer werk. Er zijn op het forum ookensem met positieve ervaringen met een dsp module van Match, zie

Auto's met een affabriek sub hebben een separate versterker onder de berijders stoel. Een sub kan wel maar is wateer werk. Er zijn op het forum ookensem met positieve ervaringen met een dsp module van Match, zie

Tja....:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ik ben nog gewend aan de oude traditionele systemen met de destijds auto radio's die aansluitingen hadden voor een sub. was allemaal plug 'n play en je kon iedere actieve sub of versterker erop aansluiten

Bovenaan Onderaan