Armsteun

Arjen

Actief lid
Tja manual lezen. /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik heb de manual eerder meegekregen van de garage dan dat mijn auto er was. En dan lees je hem wel twee keer door.

Dus zo'n armsteun is nou niet iets bijzonders.

Maar mischien zijn de volgende topics dan ook niet altijd even bekend.

Hoe je de koeling aan kunt te zetten in het vakje onder de armsteun (of in het handschoenenkastje), Dit is wel model afhanklijk.

Of hoe je de ruitewissers in de service mode moet krijgen, om de bladen te verwisselen, of hoe je de auto opslot doet met de afstandsbediening, maar nog wel kunt tanken. Wat ik een zeer handige optie vind.

Wat wel vervelend aan de schuivende armsteun is, is dat je de handrem moeilijk kunt bereiken als de steun in de meest vooruit geschoven stand staat.
 

the_master

Nieuw lid
Ook een leuke gadget is dat wanneer je met de sleutel het portier open doet en dan de sleutel in die positie vast houdt, dan gaan de ramen naar beneden. (als je elek. ruiten hebt tenminste) Andersom net zo, dicht doen en vast houden betekent ruiten dicht. Je hebt er niet veel aan maar het is wel lachen vind ik....
Gr. Erik
 

rickske

Actief lid
Hè Arjen hoe je kan tanken als je de auto op slot doet en nog kan tanken krijg ik niet gevonden in het instruktieboekje kan je eens een beschrijving hiervan geven,al de rest van gadgeds weet ik of heb ik gevonden in het boekje. /forum/images/graemlins/wink.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
of hoe je de auto opslot doet met de afstandsbediening, maar nog wel kunt tanken. Wat ik een zeer handige optie vind.


[/ QUOTE ]Oh? Vertel eens!
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ook een leuke gadget is dat wanneer je met de sleutel het portier open doet en dan de sleutel in die positie vast houdt, dan gaan de ramen naar beneden. (als je elek. ruiten hebt tenminste) Andersom net zo, dicht doen en vast houden betekent ruiten dicht. Je hebt er niet veel aan maar het is wel lachen vind ik....
Gr. Erik

[/ QUOTE ]
Die hadden we onlangs al behandeld...
 

VEEJAY

Forumguru
misschien maar een sticky topics met O2 tips &amp; tricks?

Lijkt me wel zo handig voor nieuwe Skoda vrienden. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

rickske

Actief lid
Ja Veejay dat is nog geen slecht idee. /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/wink.gif
 

higgy

Forumguru
Exciter: zou je zo'n sticky tips&amp;tricks aan willen maken en de relevante tips&amp;tips willen kopieeren?
 

Joeri

Actief lid
Over de tankdop: ik stap uit de auto, sluit hem, activeer m'n pomp (of hoe zeg je dat lol), open de auto, tank (auto sluit zichzelf aangezien er geen deur of koffer geopend is), stop met tanken, sla de tankklep tegen de metalen pin, vloek eens, open de auto en sluit de tankklep.

Altijd een gevecht, zo'n bezoekje aan het tankstation... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Bedankt voor de tip Joeri,dit heb je goed zelf gevonden want dit staat normaal niet in de gebruiksaanwijzing. /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/wink.gif
 

octofreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ook een leuke gadget is dat wanneer je met de sleutel het portier open doet en dan de sleutel in die positie vast houdt, dan gaan de ramen naar beneden. (als je elek. ruiten hebt tenminste) Andersom net zo, dicht doen en vast houden betekent ruiten dicht. Je hebt er niet veel aan maar het is wel lachen vind ik....
Gr. Erik

[/ QUOTE ]


Dit kan dus ook zonder sleutel in het deurslot....

Gewoon de afstandsbedieningsknop ingedrukt houden
 

octofreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit weet ik al omdat het bij mij een optie is en bij de elegace versie is de opbergruimte standaart en staat dit ook duidelijk vermeld in de lijst met uitrustingen. /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]


Wel lekker handig van Skoda dat daar precies je map in past met autoboekjes... NIET DUS. Scheelt paar millimeter. Flink duwen dus.
 

Arjen

Actief lid
Als je wilt tanken, met de auto op slot moet je twee keer achter elkaar de auto vergrendelen binnen 2 seconden.

Door deze tweede keer drukken schakel je de zogenaamde Safe-beveiliging uit.

Auto op slot, en de tankdop is ontgrendeld.
 

Joeri

Actief lid
/forum/images/graemlins/cool.gif Die moet ik onthouden. Denk niet dat het tankklepje gemaakt is om tegen die metalen pin te blijven slaan.
 

rickske

Actief lid
Ik ben eens aan het testen geweest en 1 keer op de 2 lukt dit wel en de andere keer krijg ik het klepje een stukje open maar niet geheel. /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Joeri

Actief lid
Ik heb het ook al getest (tuurlijk) en het werkt inderdaad. Spaart weer wat (negatieve) opwinding uit na het tanken /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan