Armsteun

higgy

Forumguru
Eens kijken hoe goed we de handleiding lezen (not):
Wisten jullie dat je het deksel van de armsteun in stappen omhoog kunt zetten en dat ie dan zo blijft staan? Voor mij handig, omdat in de helemaal-dicht-positie de armsteun eigenlijk net iets te laag zit om m'n arm lekker op te leggen.
De deksel terug in de helemaal-dicht positie doe je door hem verder open en dan weer dicht te doen.
 

higgy

Forumguru
Ja, da's een goede aanvulling. Ontdekte ik ook bij toeval. (ik ben ECHT een slechte handleiding-lezer, ik huldig het principe van Intuitiviteit)
 

rickske

Actief lid
Wie weet heeft skoda nog van die gadgets die men dan toevallig ontdekt,zo zie je maar een skoda verrast iedere dag. /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

sunnyboy

Senior Member
@higgy. Als je je stoel laat zakken is je midddnarmsteun wel goed waarschijnlijk, of zit je dan te laag t.o.v. het stuur?
Een leidraad voor de lengte vanaf het stuur is dat bij een uitgestrekt arm, je pols op de bovenkant van het stuur rust.
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@higgy. Als je je stoel laat zakken is je middenarmsteun wel goed waarschijnlijk, of zit je dan te laag t.o.v. het stuur?

[/ QUOTE ]Je legt de vinger op de zere plek. /forum/images/graemlins/smile.gif
 
@Karstieman, bij Holdinga in Almere gebeurd dit wel in ieder geval, dat is toch wel een pluspuntje, zeker omdat het al erg laat was (18:30).
 

sbm

Lid
Moet je alleen wel even opletten als je een gekoelde box hebt. Als je de steun omhoog doet, is 'ie dat niet meer. Tenminste, dat dacht ik gezien te hebben. De mijne is nog in bestelling, dus...
 

sunnyboy

Senior Member
@sbm. Je laat je coolbox voor het strand of je koelkast toch ook niet openstaan? /forum/images/graemlins/wink.gif
 

vw125

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit had mijn dealer al verteld toen ik de auto kwam ophalen.

[/ QUOTE ]


Idem hier. /forum/images/graemlins/wink.gif

Grtz vw125
 

rickske

Actief lid
Ja,maar een dealer gaat ervan uit dat je het instructieboekje van voor tot achter leest.En kan daarom ook niet alles uitleggen bij aflevering wat ook bij mij het geval was en wat het instructieboekje betreft dat lees ik eens snel door. /forum/images/graemlins/confused.gif
 
@Rickse, ik weet niet hoe jouw boekje er uit ziet maar ik vind die van mij net even te dik om alle "specials" op te zoeken, dat zijn nu net die dingen die de dealer leuk vind om te vertellen om zo het onderscheid te maken tussen "hun" auto's en die van een ander merk.
 

rickske

Actief lid
Ja dat boekje is al een hele turf en is inderdaad nogal uigebreid.Maar de eerlijkheid laat me ook te schrijven dat de dealer bij de aflevering van de auto op cursus was bij de invoerder van skoda op die dag,omdat hij de verkoop nog zelf doet en ook chef werkplaats is gaat die dus nog zelf bijscholen en heeft dus zijn vrouw de auto af gelevert die het administratief werk doet en hier dus niets vanaf weet.Zoals je hier leest is dit nog een familiebedrijf zonder verkopers en extra bedienden en heeft deze alleen 3 monteurs in dienst. /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif
 

rickske

Actief lid
@sunnyboy.Dank u voor de tip,maar zaterdag slaap ik liever lekker uit en neem ik in de namiddag een lekker bad.En laat mijn dealer zelf zijn auto's maar verkopen.Ik zal hem eens een tip geven over dit forum dan leert die misschien ook nog eens iets. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

octofreak

Actief lid
Misschien nog de lade (opbergruimte) onder de passagiersstoel??? Een collega van mij kwam er achter... /forum/images/graemlins/blush.gif
 

rickske

Actief lid
Dit weet ik al omdat het bij mij een optie is en bij de elegace versie is de opbergruimte standaart en staat dit ook duidelijk vermeld in de lijst met uitrustingen. /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan