Armsteun in de Citigo

Matzz4

Nieuw lid
Hallo Allen,

Ik ben Mathieu Abbink en net eigenaar van een rode citigo.
Nou was ik een beetje internet aan het afstruinen om te kijken naar een eventuele armsteun en inbouw van cruise control. Ik zag een hele mooie armsteun bij de accessoire lijst van de volkswagen up! staan.
Nou is mijn vraag of iemand weet of deze ook in een citigo kan.

Laatste vraag is of er iemand ervaring heeft met inbouw van cruise control en of iemand een adres kan aanbevelen en met welke prijs.

Op deze link kan iedereen de armsteun terugvinden: https://www.martinschilder.nl/shop/accessoires/1736-armsteun-zwart.html

BVD!!
Groeten
Mathieu
 

Joske

Forumguru
Ervaring voor inbouw cruise control: contacteer Vag Techniek, stuur Lucas een mailtje en die zal wel een offerte voor je maken. :)
 

Matzz4

Nieuw lid
Hoi Joske,

Bedankt voor je supersnelle reactie!
Ik ga VAG techniek is benaderen dan. Over de armsteun heb ik een aantal vragen.
Waar kan ik deze halen en is deze zelf te installeren?
 

Joske

Forumguru
Wel, dat bedacht ik mij net, vraag ineens ook prijs voor het aanleveren van de armsteun door Vag Techniek en prijs incl. monteren ook eens. Zo heb je een idee :)

Verder kan je het gegeven artikelnummer eens "Googelen" en dan vind je mss een andere aanbieder met een al dan niet lagere prijs.

Over het algemeen is een armsteun inbouwen niet zo heel veel werk en is het zelf doenbaar.
 

Matzz4

Nieuw lid
Helemaal top!
Heb je zelf ook ervaring met Vag techniek? Ik ben wel benieuwd aangezien ik ook de OBD instellingen wilde laten veranderen daar.
 

Joske

Forumguru
Ik heb hele goeie ervaringen met Vag Techniek ja :)

Daar heb ik in september 2014 nog een meeting georganiseerd en die was toch super :thumbsup:

Vakkundige mensen die aan een correcte prijs alles aan je auto kunnen doen. OBD instellingen, onderhoud, chiptuning, etc..
 

Matzz4

Nieuw lid
Top!

Ik zie dat zij in Nuenen zitten, ik zelf woon in Eindhoven dus is nog lekker dicht bij de deur ook.
Perfect bedankt voor je hulp en ik ga me is aan een e-mail wagen.
 

Ridley

Forumguru
Zag je review al op Autoweek staan of niet @Matzz4, leuke uitvoering

VAG techniek is zeker een betrouwbare partner en voor ons idd lekker dichtbij.
 

Matzz4

Nieuw lid
Zag je review al op Autoweek staan of niet @Matzz4, leuke uitvoering
emoji106.png


Leuk om te horen dat je deze gezien hebt! Bedankt voor het compliment!
 

Altos

Banned
Welkom hier, mooie auto! Mijn broertje heeft sinds een paar weken ook een rode Citigo en woont ook in Ehv. wordt de straat weer een stuk mooier van.
Armsteun is supermakkelijk zelf te doen, mits je de originele pakt, bij vd udenhout is deze onder andere leverbaar. zit er in 30. minuutjes in.
 

Matzz4

Nieuw lid
Altos,

Goed om te horen dat het goed zelf te doen is! dan ga ik daar toch is naar kijken.
Bedankt!
 
Bovenaan Onderaan