Amundsen Amundsen MIB autoradio kaartupdate

PeterKamiq

Nieuw lid
Weet iemand hoe je die nieuwste Amundsen kaart update via OTA kan verkrijgen. Het lukt mij niet. Heb versie 7/22 of 22/7. Dit lijkt mij een oude versie. Bij de garage en PON kunnen ze mij nie5thelpen.
 

Hirvi_69

Donateur
Hoi, ik heb dit topic gevolgd en uitgeprobeerd. Liep tegen hetzelfde aan bij onze nieuwe aanwinst.
Als geocacher dan maar de Garmin manier gedaan. SD-kaart 16GB uit het slot in de PC(ge-unlocked) de mappen in MAPS verwijdert en de inhoud van "STD2_2010_EU_DL3_202325" na uitpakken alles erheen gekopieerd.
Alles uit 2018 is nu van 24-05-2022. Nog niet helemaal tevreden maar wel recenter. Zover tevreden... wil nog wel recenter...
 

PeterKamiq

Nieuw lid
Yep. Door garage laten controleren en alle instellingen staan goed. Er zou in augustus pas weer een OTA update komen. Vindt het vreemd dat ik al een jaar geen updates hebt ontvangen.
 

hemi24

Forumguru
Recentelijk is de versie bij mij van 23.5 naar 23.6 gegaan; als die van jou nog op 22.x hangt is er toch echt iets niet in de haak met de verbinding…
Je kunt wachten tot Augustus, maar ik geloof er niet echt in, dat dat iets gaat brengen..!
 

PeterKamiq

Nieuw lid
via CarPlay. Ik heb geen cd/dvd speler. infotainment via CarPlay (te.efoon en Spotify, google maps, etc. ik ga anders via Google maps navigeren. Zonde van de kosten abonnement op Amundsen navigatie.
 
Bedankt voor alle reacties. Ik heb inmiddels mijn 128GB kunnen formateren naar FAT32 en het bestand uitgepakt en op de usb gezet. Ga de stick vanaf donderdag 6-7 in de voorste usb-c steken en zal het eens 1 week laten zitten. Mijn huidige versie is 2301. Ik kom erop terug
Inmiddels 10 dagen verder met een ingestoken USB-C stick in de voorste slot. Versie blijft staan op 2301.

@hemi24 , zit wat in als er een oudere versie wordt aangeboden op internet dan de versie die je in de auto hebt, echter de mapdata staat op 27-02-2023, dus zou een update mogelijk moeten zijn.

Weet iemand welke navigatie ik van de VW kan gebruiken voor mijn Karoq uit 03-2022 met MIB-3
 

JMS

Lid
@PeterKamiq, er zijn 2 voorwaarden die moeten vervuld zijn om kaartupdates te ontvangen:

1. Het voertuig moet een primaire gebruiker hebben: Menu Gebruikers,
2. Online mode moet enabled zijn: Menu Gebruikers Instellingen

Indien beide voorwaarden vervuld zijn en het werkt nog niet neem je best contact op met skoda via de skoda-connect website.
 

PeterKamiq

Nieuw lid
Beste JMS. Allemaal gedaan en gechecked door garage. Geen resultaat. Skoda Connect verwijst naar dealer en visa-versa.
 
Bovenaan Onderaan