Amundsen Amundsen MIB autoradio kaartupdate

JMS

Lid
Vermits je de verlening aankoopt bij skoda-connect moeten zij je helpen. Ze moeten niet doorverwijzen naar een dealer, zij leveren het product en moeten ervoor zorgen dat het werkt. Niet opgeven en blijven aandringen.
 

PeterKamiq

Nieuw lid
Thnx. Maar wel vermoeiend. Als licentie afloopt, ga ik over op Google maps. Ik zat pas in Antwerpen hopeloos vast. Gaf geen waarschuwing van wegwerkzaamheden en gaf geen alternatieve route.
 
Ik ben ermee gestopt met het off line update. Nog overwogen om mijn abonnement te verlengen maar €49 is echt te veel geld. Ik gebruik nu al langere tijd navigatie via Waze en carplay. Werkt altijd en voor niks.
 
@Rallye, alle twee. offline met usb c stick werkt niet en online met abbo is mij te duur.
@hemi24, kosten voor online/data zijn gering omdat je weinig data verbruikt met waze. Tegenwoordig kan je ook van te voren een map downloaden via maps (apple) en kan je deze de gehele rit gebruiken ( heb je wel geen actuele verkeersinfo...)
 

RoelF

Forumguru
@red2003 Ik ben overtuigd dat de huidige download-kaart ouder is dan je nu al hebt in de auto. Dus ik verwacht dat ie wel werkt, maar dat er niets bij te werken valt.
 
Ik heb nog steeds versie 2301, maar wacht nu op de augustus update (als die er komt) dan wil ik het nog wel 1x proberen. Allemaal bedankt voor de input.
 
Bovenaan Onderaan