Amundsen bluetooth audio werkt niet met iPhon6

Rallye

Forumguru
Ik ben overigens wel gecharmeerd van de niet storen in de auto optie. Voor de rest doet ie eigenlijk nog steeds hetzelfde als voor ios 11..

Weet eigenlijk niet precies hoe die functie werkt. Ik word weinig gestoord in de auto en kan van mijn Whatsapp wel afblijven. Ik zou het wel vervelend vinden als ik ook niet meer door Flitsmeister "gestoord" werd.........
 

Bakkertje

Forumguru
Ik gebruik flitsmeister niet om de doodeenvoudige reden dat ik gewoon (net) niet te hard rijd (vmax + 10 op de klok). Je schiet er in de praktijk toch geen z.k mee op door te snel te rijden.
Een verkeerslicht mee of tegen maakt meer uit dan dat je op de snelweg goed kunt maken..
 

Spinal

Forumguru
Ik heb nu ook iOS 11 icm een iPhone 6. Ik heb de automodus ingesteld dat deze automatisch aangaat zodra er een BT verbinding is met de auto. Helaas werkt dit in de praktijk niet, zijn er meer met dit probleem?
 

Rallye

Forumguru
Is de automodus hetzelfde als de niet-storen-modus? Die heb ik nog niet geprobeerd.

@Bakkertje Ieder zijn meug. Niet om een verdere discussie uit te lokken. Als het niet kan, dan doe ik het niet, maar soms schiet je er wel mee op. Zeker bij de maximumsnelheden in Nederland (60 km/h??), die veel te vaak om niet-verkeerstechnische redenen zijn ingesteld. En soms is het gewoon fijn..... Dus Flitsmeister.
 

Bakkertje

Forumguru
Het is de niet-storen modus maar je kunt dan nog wel gebeld worden.

@Rallye ik kan er op zijn tijd ook van genieten om effe lekker door te rijden en inderdaad zijn maximum snelheden eerder om de schatkist te vullen dan voor de verkeersveiligheid. Maar in mijn geval is dan niet om tijd goed te maken ofzo en zeker niet structureel.
 

Spinal

Forumguru
Bij mij is de telefoon meestal binnen 3 minuten gekoppeld, alleen doet de automodus niet mee.

Is de automodus hetzelfde als de niet-storen-modus? Die heb ik nog niet geprobeerd.
De automodus zit daaraan gekoppeld, bij instellingen en dan 'niet storen' kun je de automodus inschakelen en de instellingen ervan aanpassen.
 
Bovenaan Onderaan