Algemene vragen multimedia Octavia

Rallye

Forumguru
Ah, dan ben je de eerste waarvan ik dat rechtstreeks lees. Heb je de route via de VW-site al geprobeerd? Ik hoor graag of dat wel of niet lukt. Mijn auto is namelijk van oktober 2015....... Mijn SD-kaart overigens van juli 2016..... Ben dus benieuwd, want mogelijk binnenkort aan de beurt. Mocht je toch een nieuw kaartje moeten kopen dan ben ik benieuwd naar de prijs en of je dan weer drie jaar gratis kaarten krijgt of dan elk jaar moet schokken.

Misschien ben ik bij mijn antwoord teveel uitgegaan van mijn MIB2 (vandaar ook mijn “check even”). Als ik mijn VIN invul krijg ik de mogelijkheid om een klein bestand (Verweggistan) en een groot bestand te downloaden. Ik moet het grote bestand hebben. Ik meen gelezen te hebben dat het SD-kaartje van een MIB1 8Gb groot is, dus twijfelde ik of het bestand van 5GB bij de MIB1 het juiste was: dat zou strijden met de berichten dat het kaartje inmiddels te klein zou zijn.
 
Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
@Rallye ik zal het van de week proberen.

De bestanden voor de MIB1 zijn nooit te groot geweest.
Hoofdzakelijk mensen met een Mac pc hadden daar problemen mee omdat er nog een bestanden door Apple erop werd gezet wat de Amundsen niet leuk vond.
Ik heb in ieder geval daar nooit een probleem mee gehad.

Nieuwe kaart kopen is voor mij geen optie meer, mijn auto heeft nu 177.000 km op de teller staan en een nieuwe zit al in het bestel traject.
Jammer genoeg is dat geen Skoda meer omdat de nieuwe O3 teveel CO2 uitstoot heeft.
Ik zeg ook speciaal "jammer", want met deze auto heb ik geen problemen mee gehad.
Later als de nieuwe geleverd is en ik afscheid zal moeten nemen van mijn O3 zal ik een verslag maken.
Helemaal afscheid neem ik niet, want de huidige Citigo van mijn vrouw wordt binnenkort vervangen voor een nieuwe Citigo die in bestelling is.
 

AndreM

Forumguru
je kan altijd voor de CNG-versie gaan (sorry voor het off-topic bericht)

Gaat um niet worden. :nono:
De uitstoot voor mijn nieuwe auto mag max. 89gr CO2 zijn.
Mijn huidige O3 1.6 diesel heeft een uitstoot van 85gr. CO2 en de nieuwe O3 diesel is 106 gr. CO2.
De uitstoot van de nieuwe CNG O3 is 102 gr. CO2 en ik rij teveel om op gas te rijden, dan rij ik van pomp naar pomp.
 
Bovenaan Onderaan