Airco vieze luchtjes

turboturbo

Forumguru
Airco Refresh bij kwik fit is 20,- dat kun je zo opzoeken.
Volgens mij valt dat onder de noemer 'geurbehandeling' en werkt dat niet afdoende op lange termijn, als de berichten van Theo goed begreep.

zo'n interieur filter is bij diverse on line automaterialen zaken te vinden, dacht dat die voor de Fabia I zo'n 4 tientjes moest kosten, met actief koolfilter.
 

Pendragon

Forumguru
Wat TurboTurbo zegt, dat was ik kwijt. En ja je hebt gelijk, het is veel te veel voor het filter, maar dat zag ik pas achteraf. Ik ga hem de volgende keer zelf bestellen. En of de refresh van kwik-fit op lange termijn wel of niet helpt weet ik niet en wat is er bij de dealer anders dan dat die verschrikkelijk chemisch ruikt en die van kwik-fit niet? Ik heb nu geen vieze geur meer in mijn auto en daar ging het om ;)
 

Joske

Forumguru
ja de refresh maskeert gewoon een bepaalde tijd de geurtjes maar pakt de oorzaak van de geurtjes niet aan. (los van het feit wat de oorzaak nu eigenlijk in dit geval is) Ligt het aan schimmelvorming op de verdamper? Dan moet je met straffere producten aan het werk, lag het nu aan een "rotte" interieurfilter dan moet met het vervangen dit probleem opgelost zijn. Tijd zal raad brengen ;)
 

Pendragon

Forumguru
Ik denk dat het product bij de dealer wel valt onder 'straffere producten'. Ik ben vandaag bij de dealer geweest vanwege het trillen van de brandstofbuis in het chassis en hij gaf aan, mocht het toch snel weer gaan ruiken ondanks het nieuwe filter, dan krijg ik een nieuwe 'refresh' van ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan