Airco vieze luchtjes

Pendragon

Forumguru
In beide gevallen slecht werk, want een paar dagen voor ik naar Duitsland ging (7 april) is de auto voor mijn wastegate nog bij de dealer geweest. Toen heb ik nog aangegeven dat hij nog steeds stinkt, maar ze konden niks vinden.
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Misschien toch vervangen bij de grote beurt,vwant datum filter is van 24-09-13

uploadfromtaptalk1398155882467.jpg

Maar had misschien opnieuw vervangen moeten worden met het reinigen van de airco?
 

Joske

Forumguru
was idd best opnieuw vervangen na reinigen van de A/C en zoals ik al zei: een interieurfilter kan echt wel snel terug vuil worden ;)

je zou voor de aardigheid na het opnieuw vervangen eens na een maand moeten kijken (of na 2 maanden), pas dan heb je eigenlijk referentiemateriaal.

EDITje: heb het net nog even opgezocht, men spreekt toch al gauw over 250 a 300 m³ lucht dat er per UUR door je filter gaat.. ;)
 

Pendragon

Forumguru
@Joske daar ik zelf niet zo snel een filter had en ik geen zin had om naar de dealer te gaan ben ik bij kwik-fit geweest. Ze hielpen me echt super. Ze hebben hem voor de zekerheid nog een refresh gegeven en een nieuw filter geplaatst. Binnen het uur reed ik weer naar huis. Vandaag geen vieze luchtjes meer. Aankomende dagen even afwachten. En de dealer heeft me niet meer gebeld vandaag....beetje jammer.
 

CDK

Forumguru
ben ook wel benieuwd wat zo'n interieurfilter met actieve kool extra kost ten opzichte van een gewone..... :pieker:
 
Bovenaan Onderaan