'Afwerking'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: \'Afwerking\'

idd, geld is meestal de boosdoener, deze skoda heb ik ook alleen maar gekocht omdat het een VAG auto is die prijs/uitrustig/kwaliteit goed scoort.

Maar ik denk wel dat dit mijn eerste en mijn laatste skoda is. Daarna ga ik toch voor een ander merk (al dan niet binnen de vag groep).
 

neoproject

Actief lid
Re: \'Afwerking\'

Mijn fabia is voor mij een droom. M'n vorige wagen was een golf 2 en als ik dan kijk wat een vooruitgang de technologie maakt op 18 jaar tijd ... . Ze waarschuwde mij ervoor dat de 1.4TDI zeer luidruchtig is. Dit is zeer relatief. Mijn golf was duizend keer luidruchtiger dus voor mij is de fabia muisstil
tongue.gif


Op de golf had ik maar 4 vitesse en ik moet zeggen dat het mij soms moeite kost om met de skoda in de 5de vitesse schakelen. Ik krijg hem er soms niet in of soms zet ik hem perongeluk in 3de. Hebben er hier sommige ook wel eens problemen mee?
 

Jpoers

Lid
Re: \'Afwerking\'

Vitesse, sjiek hoor!

Heb zelf nooit problemen met de versnellingsbakken van de VAG groep. Zelf een versnellingsbak waar behoorlijk snel mee te schakelen is.
 

Fabia

† In Memoriam
Re: \'Afwerking\'

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

idd, geld is meestal de boosdoener, deze skoda heb ik ook alleen maar gekocht omdat het een VAG auto is die prijs/uitrustig/kwaliteit goed scoort.

Maar ik denk wel dat dit mijn eerste en mijn laatste skoda is. Daarna ga ik toch voor een ander merk (al dan niet binnen de vag groep).

[/ QUOTE ]

Jammer om te horen. Bij mij was ook prijs/uitrustig/kwaliteit de reden om voor Skoda te kiezen. En ben nu aan mijn tweede Fabia bezig. Mijn volgende auto wordt ook zeer zeker weer een Skoda.
 
Re: \'Afwerking\'

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

idd, geld is meestal de boosdoener, deze skoda heb ik ook alleen maar gekocht omdat het een VAG auto is die prijs/uitrustig/kwaliteit goed scoort.

Maar ik denk wel dat dit mijn eerste en mijn laatste skoda is. Daarna ga ik toch voor een ander merk (al dan niet binnen de vag groep).

[/ QUOTE ]

Jammer om te horen. Bij mij was ook prijs/uitrustig/kwaliteit de reden om voor Skoda te kiezen. En ben nu aan mijn tweede Fabia bezig. Mijn volgende auto wordt ook zeer zeker weer een Skoda.

[/ QUOTE ]

Skoda bouwt gewoon niet wat ik wil, een prijs/kwaliteit goede auto (dat wel) maar eentje met veel pk'tjes...

Ik hoor jullie al afkomen, jawel de O2 RS, juist, maar voor ongeveer hetzelfde geld heb je een GOLF GTI en daar kan je een DSG op krijgen, en op de O2 RS niet, indien op de O2 RS een DSG beschikbaar zou zijn zou het misschien anders uitdraaien. Maar veel zal dan ook nog afhangen van de inruilwaarde.

Maarja, dit zijn allemaal zorgen voor binnen een jaartje of 2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan