en er nog niet van af met deze koelkast temperaturen nu buiten........Volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen.
M14 slaat op de diameter van de bout ter hoogte van de schroefdraad. Dat je XZN 14 nodig hebt zegt niks over de schroefdraadmaat.Is dat zo? Ik moet toch een M14 gebruiken om deze te lossen? Zie ook dat YouTube filmpje op 2 minuten die ik heb gepost.
M14 slaat toch op de inwendige veeltandbout en niet de dikte van het schroefdraad?
Op de bovenste foto hierboven zie je duidelijk het logo van TRW, wat Lucas in 1999 heeft overgenomen. Je hebt dus op de achteras wel degelijk het Lucas systeem. ATE (Teves) zul je wel op de vooras hebben (net als ik).@andrehj ik heb trouwens een ATE systeem en geen Lucas.
Klopt !Bij een M8 zeskantbout heb je (normaliter) toch ook een 13 mm sleutel nodig?
Correct dat had ik in eerdere post ook al aangegeven.Je hebt dus op de achteras wel degelijk het Lucas systeem. ATE (Teves) zul je wel op de vooras hebben (net als ik).
Eens. Ik heb nu ook alle geleidepennen/hoezen nieuw besteld. Samen met vier M12 bouten.Dat kun je ook zien aan het systeem met de (bij jou niet meer zo nette) schuivende pennen en die rubbertjes.