AllemaalIn dat topic zie ik wel de meeste voor-hier-specifieke afkortingen langskomen. Snap ook wel dat er mensen zijn die niet begrijpen dat RR voor Roomster staat (heeft mij ook lang gekost...). Maar welke afkortingen mis je dan nog of begrijp/ken je niet @MarkN?
ABS hoef ik niet meer uit te leggen toch?
Dat is verleden tijd @Japanese Power... die tijd is inderdaad wel geweest maar is al een tijdje opgeheven.Omdat de link naar een ander forum voor sommige leden wat gevoelig/pijnlijk kan zijn...
Want alleen een draaiend wiel is bestuurbaar.
Maar dan wel met draaiende motor zodat de SB in ieder geval werkt...Ook als mijn auto stilstaat kan ik met mijn stuur de wielen laten draaien...![]()
Een citaat met (duidelijke) bronvermelding is toch gewoon toegestaan - ongeacht de herkomst?Zou het wel kwalijk vinden als men teksten gaat kopiëren en hier gaat plakken.
Wat is een TS nou weerMisschien gaat TS nog aangeven welke afko’s hij graag verklaard wil zien?
Kkdwd vwb afko’s...
Volgens mij is dat TaartSchep, maar die zie je vooral op omgebouwde Japanse auto's.Wat is een TS nou weer
![]()
En zo hebben we weer een aantal pagina's geluld, eh gevuld!daar staat bijzonder weinig in, meer geouwehoer dan wat anders.
Rusteloze Benen Syndroom...