Advies gevraagd aankoop SuperB

Noord26

Forumguru
Ik ken nog wel iemand die bedrijfsmatig volledige auto's professioneel bestickert/wrapt. ;)

Maar ik zou de keuze ook niet laten afhangen van een hout-look paneeltje. Voor €100,- kun je het in elke gewenste kleur krijgen zoals je ziet.
 

Pendragon

Forumguru
Ziet er netjes uit @Pendragon . Is die rand er makkelijk eruit te klikken om te wrappen.?

De lijsten bij het dashboard gaan er makkelijk uit. De lijsten in de deuren kun je niet verwijderen helaas. Om het daar goed in te krijgen laat je het stuk iets groter, je maakt het warm en je drukt het tussen de lijst en de deur met een plastic spatel (is wel ruimte voor). Het wordt daarna weer hard en je ziet er helemaal niks van.
 

SuperBeeb

Forumguru
Mike reageerde volgens mij op de v6 die in de post erboven werd genoemd. En dus niet op een 1.8, die hij zoekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Kleine update van mij kant, ik ben verliefd geworden op een S2 V6 variant. Heb zitten rekenen en hij zou in het plaatje kunnen passen. Enkel alleen en daar heeft mijn vrouwtje wel een beetje gelijk in heeft het verkopen van mijn woning de prioriteit. Dus eerst dat maar doen en daarna een Suub scoren haha. Houdt ondertussen wel inet in de gaten natuurlijk. Mocht de wagen die ik op het oog heb over een tijd nog steeds te koop staan zakt de prijs wellicht ook :).
 

Taffy

Forumguru
Heb zo'n 16 jr. terug m'n Yamaha R1 van 6 mndn moeten verkopen om te gaan samenwonen ......
Zucht
 
Bovenaan Onderaan