Activeren DRL Octavia II

rampie

Senior Member
Kan iemand mij meer info geven inzake onderstaande:

Dagrijverlichting
daytime running lights, drl, tagfahrlicht
dimlichten automatisch aan
[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 11] [Bit 2] (de-)activeren

Dagrij-verlichting, aanpassen
aanpassen m.b.v. Maxi-Dot
[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 15] [Bit 7] activeren

alleen actief als lichtschakelaar op 'AUTO'
[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 26] [Bit 3] activeren

niet-actief bij aangetrokken handrem
[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 11] [Bit 0] de-activeren

Wat bedoeld men bij aanpassen? Is dit eerste zichtbaar plaatsen en beheren in maxi-dot?
 
Zomaar ter aanvulling , light in the box .com of mini in the box .com . Is een ZEER slechte site . Niks kopen daar . Wacht al haast een jaar op me geld . Klanten service alleen per mail te bereiken pffff ik bespaar jullie de details . Gewoon niks :mad::mad: kopen daar :mad:
 

rampie

Senior Member
Ikzelf heb daar positieve ervaringen mee. Reeds 10+ bestellingen gedaan en steeds in orde. Altijd correct geleverd en als het defect of niet geleverd werd kreeg je nieuwe opgestuurd.
 
Ok, dan heb je geluk . Of wij pech. Bestelling geannuleerd binnen 2 dagen , geld zou terug gestort worden , tot heden nog steeds niks. Maar goed daar is dit forum niet voor , bij die naam zag ik gewoon weer ff sterretjes :mad:
 

rampie

Senior Member
Zonet alle aanpassingen doorgevoerd die ik wou doen (behalve één die niet werkte). Ging relatief eenvoudig, ware het niet dat deze in het begin niet wou starten op een windows 8. Waarna ik een virtuele Windows 7 heb gebruikt :). Code goed opgeslagen voor ik startte, tussentijds nogmaals een backup genomen net voor het overschrijven van de long code en ik moet zeggen, het resultaat is beter dan verwacht :).

Nu nog de wetteksten nog eens grondig doorlezen voor ik naar de keuring moet :)
 
Bovenaan Onderaan