Beste mensen,
Na 4 jaar heerlijk in een af fabriek verlaagde O2 GL combi gereden te hebben, rijd ik nou in een nieuwe O3 combi. Deze is niet verlaagd.
Ik rijd op de lange fly overs wel eens wat harder dan gemiddeld, cq toegestaan. Daar waar k in een bepaalde lange doordraaier een topsnelheid van ruim 140 behaalde, kom ik nu niet verder dan 120. Ik heb het gevoel dat de auto da uitbreekt. Er treed een schommeling op (zaagtanden) die ik eerst niet had.
Weet iemand of de ophanging onder een O3 anders is dan die van de O2? Afgezien van de verlaagde veren dan?
Na 4 jaar heerlijk in een af fabriek verlaagde O2 GL combi gereden te hebben, rijd ik nou in een nieuwe O3 combi. Deze is niet verlaagd.
Ik rijd op de lange fly overs wel eens wat harder dan gemiddeld, cq toegestaan. Daar waar k in een bepaalde lange doordraaier een topsnelheid van ruim 140 behaalde, kom ik nu niet verder dan 120. Ik heb het gevoel dat de auto da uitbreekt. Er treed een schommeling op (zaagtanden) die ik eerst niet had.
Weet iemand of de ophanging onder een O3 anders is dan die van de O2? Afgezien van de verlaagde veren dan?