Achteruitrijcamera Skoda Fabia 3 2015

EdK

Forumguru
Tsja dan kan ik je @Antera aanraden !
Volgens mij kan hij ook leveren en monteren en inleren doet hij als de beste en snelste.
Heeft het ook bij mijn wagen gedaan, daar ik toch al bij hem was voor verlagingsset
 

EdK

Forumguru
Tsja daar kan ik verder geen oordeel over hebben.
Maar als je weet wat je wil en dit per mail hem kenbaar maakt en vraagt wat de kosten zijn dan krijg je zeker hierop een antwoord van hem.
En als je die prijs etc goed vind dan is het een kwestie van accoord geven en een afspraak tot montage maken met hem...
Althans zo ging het bij mij en meerdere hier denk ik
 

kylimo

Senior Member
Als ik het laat doen, laat ik het wel door iemand doen die er verstand van heeft en het vaker gedaan heeft.

Misschien kunnen we ergens groepskorting krijgen :D.

Andere optie is een “Ali” camera. Die zijn er wel in deze maat, maar wilde hem graag door @Antera laten inbouwen, maar die bouwt allen oem in. De “Ali’s” hebben een andere (RCA) aansluiting.

Groeten Boy
 

bobracing

Forumguru
Met een beetje geluk komt mijn camera morgen of overmorgen binnen. Zal wel een foto verslag doen van dit geheel
 

Hashcamp

Nieuw lid
He Skoda liefhebbers ik ben ook nieuw Lesley heet ik en heb ook een hele mooie Fabia combi uit 2015 nou ben ik zelf camera aan het inbouwen van ali en ik kwam er al gou achter dat ik de verkeerde besteld had kwa maat veel te groot maar na een beetje zoeken heb ik er 1 gevonden die past die zit niet geklikt maar geschroefd dus snel een beugeltje gemaakt en hij past mooi zonder sproeier maar ik heb alles netjes aangesloten +- van me achteruitlamp en een gele tulp naar me scherm in die blauwe quadlock nou heb ik met vcds in 5f RvC low geactiveerd en in adres 10 RvC geactiveerd maar ik krijg zwartbeeld als ik heb nu in ze r zet verspringt me scherm wel naar het juiste maar beeld blijft zwart heb er iemand een idee wat ik verkeerd doe ik zal later wel fotos plaatsen van het type camera dan hoeven andere niet dat gat groter te maken
 

Bijlagen

  • IMG-20220502-WA0001.jpeg
    IMG-20220502-WA0001.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 21

Ronnie

Forumguru
In de plus van de achteruitrijlamp hoort ook een controller om de lampcontrole te omzeilen, heb je die ook gemonteerd?
 

Rallye

Forumguru
@Hashcamp Ik zie dat dit je eerste bericht is. Zou je om je leestekens willen denken? Dat vergroot de kans dat anderen je bericht tot het eind toe lezen.

Succes met de camera!
 
Bovenaan Onderaan