Achteruitrijcamera Skoda Fabia 3 2015

EdK

Forumguru
In de bibliotheek staat een manual voor inbouwen in octavia.
Dit is ook voor Fabia te gebruiken.
Zoals ik nu kan inschatten heb je voeding op verkeerde plek aangesloten.
Even uit hoofdkan deze op ruitenwisser motor en niet op achterlicht.
Kunt ook de coax in blauwe stekker de draden omdraaien, dit kan ook nog probleem zijn
 

bobracing

Forumguru
Gewoon de voeding 12v kan je uit de stekker van je achteruitrijverlichting halen, massa ook. gewoon die camera die ik gelinkt heb bestellen en erin zetten. Vervolgens goed coderen en klaar. Dit werkt op de mib2 systemen zonder problemen mits goed aangesloten en goed gecodeerd.

Maarja het topic van mijn camera staat gewoon nog op de eerste pagina van dit "drukke" forum hahah

 

Hashcamp

Nieuw lid
Ik rij een Skoda Fabia combi uit 2015 met een 1.2 tsi automaat en ik ben er heel gelukkig mee.
Ik heb het precies zo aangesloten en die camera die in de handleiding beschreven word had ik als eerste besteld maar kwam daar al gou dat die niet past ik heb een andere bij besteld en die heb ik precies als de handleiding aangesloten.
Maar helaas geen beeld, een vriend van me gaf de tip om in adres 10 bij de parkeersensoren ook RvC te activeren en de +-in dat blauwe blokje te checken dat die ook wel is omgedraaid zitten ik ga zo proberen de camera die niet past los aan te sluiten met de gele tulp en dan een los accutje op de +- kijken of die wel werkt
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220504-125508.png
    Screenshot_20220504-125508.png
    971,1 KB · Weergaven: 16

bobracing

Forumguru
Ik denk toch dat je iets niet goed aangesloten hebt als je een juiste camera hebt gekocht voor de juiste skoda.
Dat blauwe blokje had ik er al in enkel de 2 stekkers erbij gedaan.
 
Bovenaan Onderaan