Achteruitrijcamera O3

brepus13

Forumguru
Of een nieuwere auto kopen, dan hoef je ook niet te zagen :pardon:

Ik kreeg de mijne (highline) via vwmodul voor iets van 170€ incl kabelset en gecalibreerd. Je moest daarvoor ook je VIN doorgeven meen ik me te herinneren.
 

Janno

Forumguru
Dat valt mee.. heb ze een bericht gestuurd dus ben benieuwd. En tja dat gat, ook al moet ik er 2 uur op vijlen, het moet maar haha.
 

Janno

Forumguru
Heb ik al eens geprobeerd voor iets anders, nooit antwoord gekregen... heb hem een PM en mail gestuurd. Zou ik iets anders moeten sturen?
 
Laatst bewerkt:

Janno

Forumguru
Thanks. VW modul had ik gister een appje gestuurd, maar dat bericht is nog niet aangekomen zie ik. Antera heb ik zojuist een appje gestuurd.
 

Roeland80

Forumguru
Ik heb hem ook via de WhatsApp besteld bij VWmodul…. Mocht je eentje bij hun bestellen bestel eentje met sproeier ik vind het ideaal! Kreeg hem incl de aansluit slangetjes en koppelingen om hem aan je eigen ruitensproeier te maken….
 

Janno

Forumguru
Klinkt goed, heb je wellicht een fotootje van het setje zoals je hem toen ontvangen hebt?
 

Janno

Forumguru
Pakketje is al binnen! Nog even checken wat ik nog meer nodig heb (volgens mij zitten een aantal dingen van de handleiding er al bij) en dan maar eens een weekend gaan knutselen.

Obd11 aanpassing in module 5f en 76 als je park pilot hebt?
 

brepus13

Forumguru
In de handleiding staat precies welke modules allemaal. Er is een inbouw handleiding van de camera en een how to van het softwarematige.
 

brepus13

Forumguru
Ik heb iig de handleiding van vw modul gevolgd en het werkt nog steeds goed. Ik weet niet meer precies wat waar aangepast moest worden :-)

daarom heb ik hem ook toegevoegd aan de how to’s. Ideaal naslagwerk.
 

Janno

Forumguru
Ik heb hem gevonden, perfect :)

De complete manual stond alleen 5F in, vandaar. En van vwmodul heb ik verder geen info gekregen, dus fijn dat je hem geupload hebt :)
 
Bovenaan Onderaan