Achterlichten zwart maken?

passatboy

Forumguru
1 spuitbus zwarte verf , 1 meter led strips rood 90 graden stralen , kabel , soldeerbout en tin , 1 pizza roller om de lamp open te breken , dremel om overige stukken die je niet kan open breken open te dremelen , zwarte tape , 1 portie stalen zenuwen (als je het voor de eerste keer doet)
 

Jee13

Forumguru
Guy jongen.....ouwe ledkoning! :thumbsup:

Mooi gedaan
Kan het niet helemaal goed zien, maar is het knipperlicht nog steeds een gloeilamp? Of is dat die gebogen ledstrip?

Om de oranje gloed uit de unit te krijgen bij het witte deel kan je een silvervision knipperlichtlampje gebruiken ipv standaard oranje
 

passatboy

Forumguru
ik had nog geen silvervision voorhanden jeroen , die heb ik nog op de markt liggen en breng ik zondag mee , dan is die oranje gloed ook deels weg , volgende week ga ik xenon en rest van de wagen voorzien van leds , toch gemakkelijk als je dat zelf allemaal verkoop hé , alles voorhanden, fotos van in den donker volgen nog , dan moet ik mijn groot foto toestel nog eens boven halen , en weer eens de juiste instelling vinden om die gloed rond de lampen weg te filteren , zo met telefoon camera lukt dat niet helemaal
 

passatboy

Forumguru
vandaag torretje voorzien van full led binnen en buiten en xenon 6000 k in de koplampen ( wat een bulk licht is me dat )
ook tevens eens gekeken voor die extra achteruit rij lichten , dat komt helemaal goed
groetjes guy
 

Muffdiver

Nieuw lid
spijtig dat ze deze achterlichten nooit in productie genomen hebben :

FABIA RS+ CONCEPT

7Jsu18T.jpg
 

passatboy

Forumguru
spijtig dat ze deze achterlichten nooit in productie genomen hebben :

FABIA RS+ CONCEPT

7Jsu18T.jpg
deze lampen zijn toch zelf te maken
er is een bedrijf in duitsland wat lampen lasert in de kleur die men maar wenst , volgens mij zijn deze lampen gelazerd , en het chroom gedeelte van de pinkers is ofwel smoke , ofwel hebben ze de binne kant (het chroom gedeelte zwart gelakt )
 

passatboy

Forumguru
nadeel van laseren is dat het buiten glas bewerkt word en zo de lichtopbrengst verminderd , en dus waarschijnlijk niet door de keuring geraakt , maar voor zo een concept car mag alles , alles het maar mooi oogt
 

piair1982

Forumguru
Bij xenonlamp.nl. vervangen was heel makkelijk. Enige moeilijkheid was de plus en min omdraaien in de stekker. Maar met het juiste gereedschap fluitje van een cent.
 
Bovenaan Onderaan