Achterklep O1C (RS) vervangen

eriktv

Forumguru
Haha nee, ik heb het RS-logootje ook overgezet ;)

Ik rijd hier nu wel weer met onze oude TDI, wat blijft dat toch een heerlijke auto. 335.000km en still going strong.
 

turboturbo

Forumguru
Wauw!!! Ziet er strak uit! Moedigt mij aan om van de zomer dezelfde klus te doen :cheers: :jaja: :thumbsup:

Was het kenteken overzetten etc ook goed zelf te doen?
En hoe heb je de spoiler weer terug geplakt? Zelf nieuw dubbelzijdig tape op maat geknipt oid? Benieuwd, benieuwd.... :)

Wel lijkt het of het rechter kenteken lampje niet goed verlicht.... Zit die een beetje scheef of is het lampje misschien versleten (zwart geblakerd)?
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Oei, ik zie opeens dat ik hier nooit heb gereageerd op de laatste vragen, bij dezen alsnog (voor anderen die deze klus wellicht willen uitvoeren):
  • Ik heb de spoiler gelijmd met ramenkit, let erop dat het gat van het derde remlicht goed 'afgesloten' wordt voor een waterdichte afdichting.
  • De kentekenplaathouder was wat lastiger, omdat in de donorklep geen houdertjes zaten waar de schroeven in konden. Doordat de binnenbekleding los lag kon ik dit makkelijk oplossen met een moertje. Direct zo'n speciaal plakding van schuimrubber erachter gedaan om schade (en herrie) tegen te gaan.
  • Verder direct de gasveren vervangen, kostte deen dr*l in CZ.
Stel mij gerust vragen, ik heb nog aardig wat foto's van de klus. Leverde me een heel voldaan gevoel op en heeft veel geld gescheeld!
 
Bovenaan Onderaan