Achterbank van Karoq

Garfield62

Actief lid
Ik heb sinds kort ook een Karoq, met varioflex stoelen. Ik ben 1.86m en kan goed "achter mijzelf zitten". Maar als er mensen zijn die zeggen dat je met een gewone achterbank meer ruimte hebt, geloof ik dat direct.
Voor mij (!) was de overweging dat ik met varioflex meer de bagageruimte kan indelen zoals ik dat wil. Gedeeltelijk of geheel verwijderen kan handig zijn. Ook de rolhoes bevalt mij prima. Maar dat is allemaal persoonlijk.

Ik denk dat je de vraag moet stellen van wie gaan er structureel allemaal mee op de achterbank, met hoeveel personen en hoe lang duurt de rit(ten). Het beste advies is eigenlijk al gegeven: ga met je dochters proefzitten en rijden dan hoor je vanzelf wel welke bank hun voorkeur naar uitgaat.
 

EdK

Forumguru
en ben verbaast dat "men" het hier altijd zo goed weet, of denkt te weten, terwijl men over beiden niet beschikt, en de ervaring gebaseerd is op een showroombezoekje.

Ik ben elke keer weer verbaast dat je zo weinig online hier bent !
Elke keer dat je hier post lig ik weer in een deuk wat je los weet te krijgen !
En ben benieuwd waar jij je cursus arrogante kwast hebt behaald !
Heb al wat lopen zoeken maar LOI viel al af, zou graag van je horen, want zou hem daar ook graag volgen al moet ik er vanuit t westen naar Limburg voor rijden !!

En mag ik erelid op je forum worden ???
 

Tom D

Actief lid
Mijn kennis zat vorige week even proef in mijn auto. "Hmm, de ruimte op de achterbank van jouw Superb valt me eigenlijk wel tegen". Dit meneertje rijdt zelf een A4 avant. Heb hem een gratis bril bij Hans A. beloofd:D
 
Bovenaan Onderaan