Superb 3 Achteraf leder inbouw

RoyV1982

Forumguru
Keuze is gemaakt. Het wordt Nougat Brown met geperforeerd zitvlak en rugleuning. Stiksel in zilver.

Is denk ik een mooie combi met de zwarte buitenkant..

Leer is besteld bij Alba en wordt er eind volgende maand ingebouwd.

andrehj

Forumguru
Ik kon kiezen uit wel 18 verschillende kleuren en ook hierbij de kleur van de stiksels uitzoeken.
De combi met het verder vrij donkere interieur is zeer geslaagd en ook na inmiddels ruim 38.000 kilometer verder ben ik er nog steeds blij mee.
Bekijk bijlage 46434
Mooie kleur! Dat zou in mijn S2 ook niet misstaan. Nu nog even bedenken of ik het verantwoord vind hier 2000 euries voor uit te trekken... :pieker:

RoyV1982

Forumguru
Vandaag van de dealer een foto gekregen van de leder inbouw. Ziet er fraai uit. Vind het alleen voor de nougat bruin er licht uit zien maar miss is de foto wat misleidend.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 152

Tinto

Forumguru
Vandaag van de dealer een foto gekregen van de leder inbouw. Ziet er fraai uit. Vind het alleen voor de nougat bruin er licht uit zien maar miss is de foto wat misleidend.
Ziet er naar uit dat de foto een beetje misleidend is. Vind deze kleur ook mooi!

Van Hoften

Forumguru
Dat is eng: volgens mij is het namelijk mijn interieur... @RoyV1982 is jouw dealer Borchwerf? Het is nl wel erg toevallig dat het nougatbruin met witte stiksels is. Dan kun je net zo goed even naar Etten-Leur rijden om het leer in het "wild" (na overlijden van moeder de koe) te zien in de auto.

RoyV1982

Forumguru
@Van Hoften, dealer is Versluis in Zoetermeer..

Het is ook niet helemaal hetzelfde. Stiksel is zilver ipv wit.
Kleur wel mede bepaald op basis van jouw interieur. Mijn exterieur is alleen zwart ipv wit zoals bij jou.

Van Hoften

Forumguru
Stom, stom, stom van me @RoyV1982. Je had het al eerder aangegeven. Sinds ik een zoontje heb en "iets" minder slaap ben ik wat trager van begrip... Blijft een schitterend interieur, ieder zijn smaak. Iedereen die in mijn auto kijkt is er in ieder geval heel erg positief over. Heel veel plezier de 29e!!! (dat heb ik dan weer wel goed gelezen mag ik hopen)

RoyV1982

Forumguru
Vandaag opgehaald. Ziet er mooi uit!

Nougat bruin, geperforeerd zitvlak en leuning, stiksels in het zilver.

Exterieur is Magic Black

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 147

eeuwige_student

Actief lid
Stom, stom, stom van me @RoyV1982. Je had het al eerder aangegeven. Sinds ik een zoontje heb en "iets" minder slaap ben ik wat trager van begrip... Blijft een schitterend interieur, ieder zijn smaak. Iedereen die in mijn auto kijkt is er in ieder geval heel erg positief over. Heel veel plezier de 29e!!! (dat heb ik dan weer wel goed gelezen mag ik hopen)

Toch geen slapeloze nachten hie je alle spullen van je zoontje in de auto krijgt :-)

Van Hoften

Forumguru
Nou, @eeuwige_student mijn zoontje van 8 maanden heeft nog twee zussen van 9 jaar en 6 jaar. Als je weet wat die al meeslepen... Tot nu toe zonder problemen met 3 kinderen, vrouw en overvolle laadruimte op weg. De slapeloosheid zit momenteel in een ander hoekje op me te wachten, haha.

Schippersss

Forumguru
Mooie kleur! Dat zou in mijn S2 ook niet misstaan. Nu nog even bedenken of ik het verantwoord vind hier 2000 euries voor uit te trekken... :pieker:
Kijk op eBay.de voor auto's van een paar jaar oud is daar genoeg te koop. Vaak nette interieurs uit schade auto's en degelijke voor 1000 eurie (Passat CC).

Bovenaan Onderaan