De foto's van jouw interieur @Van Hoften hebben ook wel geholpen in de uiteindelijke keuze.Dat komt er dan erg mooi uit te zien @RoyV1982. Ik kijk er iedere dag naar...
Mooie kleur! Dat zou in mijn S2 ook niet misstaan. Nu nog even bedenken of ik het verantwoord vind hier 2000 euries voor uit te trekken...Ik kon kiezen uit wel 18 verschillende kleuren en ook hierbij de kleur van de stiksels uitzoeken.
De combi met het verder vrij donkere interieur is zeer geslaagd en ook na inmiddels ruim 38.000 kilometer verder ben ik er nog steeds blij mee.
Bekijk bijlage 46434

Ziet er naar uit dat de foto een beetje misleidend is. Vind deze kleur ook mooi!Vandaag van de dealer een foto gekregen van de leder inbouw. Ziet er fraai uit. Vind het alleen voor de nougat bruin er licht uit zien maar miss is de foto wat misleidend.
Mag je niet eerder even langsrijden om te kijken?29 februari ga ik het in het echt zien, dan wordt hij afgeleverd

Stom, stom, stom van me @RoyV1982. Je had het al eerder aangegeven. Sinds ik een zoontje heb en "iets" minder slaap ben ik wat trager van begrip... Blijft een schitterend interieur, ieder zijn smaak. Iedereen die in mijn auto kijkt is er in ieder geval heel erg positief over. Heel veel plezier de 29e!!! (dat heb ik dan weer wel goed gelezen mag ik hopen)
Kijk op eBay.de voor auto's van een paar jaar oud is daar genoeg te koop. Vaak nette interieurs uit schade auto's en degelijke voor 1000 eurie (Passat CC).Mooie kleur! Dat zou in mijn S2 ook niet misstaan. Nu nog even bedenken of ik het verantwoord vind hier 2000 euries voor uit te trekken...![]()