Superb 3 Achteraf leder inbouw

Van Hoften

Forumguru
Het is via de dealer gegaan, voor de prijs zoals in de prijslijst. Stiksels op de deurpanelen was een meerprijs, maar voor € 150 extra de investering waard.

RoyV1982

Forumguru
Wauw @Jaeger , een hele mooie en sjieke combinatie en uitvoering. Mag ik vragen wat de kleur van je auto is?
Daar was ik inderdaad ook even nieuwsgierig naar..

Ik ben vandaag nog even langs de dealer gegaan en die gaf aan als het via hun gaat dat de auto dan naar Alba gaat.

Ik heb de stalen bekeken en vind de kleuren Nougat Brown en Chocolat Brown mooi. De prijs die ze rekenen is inclusief afwijkende kleur stiksel en indien gewenst geperforeerd leder.

Vindt het wel moeilijk om van zo'n klein stukje iets te moeten kiezen..

Van Hoften

Forumguru
Nogat Brown is de kleur die ik in de auto heb (eveneens via Alba). Zie mijn foto's in dit draadje voor een indruk.
De kosten via Alba waren € 1.990: keuze voor geperforeerd leer in het zit- en rugdeel was zonder meerprijs.

BasMab

Actief lid
Nog wat kleurtjes, ik ben voor de chocolade gegaan en natuurlijk bruin aan de buitenkant.

Bijlagen

• IMG_0727.JPG
    IMG_0727.JPG
    91,7 KB · Weergaven: 88

Jaeger

Lid
Mijn auto is business grey. Erg geslaagde combinatie met het leer, al zeg ik het zelf :-)
Elke dag een feest om in te stappen!

20151016_095238.jpg

Kosten zijn 1.850 euro.

Schuro heeft voor het ontwerp gekeken naar de L&K versie.

RoyV1982

Forumguru
Nogat Brown is de kleur die ik in de auto heb (eveneens via Alba). Zie mijn foto's in dit draadje voor een indruk.
De kosten via Alba waren € 1.990: keuze voor geperforeerd leer in het zit- en rugdeel was zonder meerprijs.
@Van Hoften , had je nog keuze hoe de stoel bekleedt werd? Het ziet er nu volgens mij hetzelfde uit als af fabriek en zo zou ik het ook graag hebben

Van Hoften

Forumguru
@RoyV1982: je kunt zelf kiezen hoe de vorm/ lay out is. Ik begreep van de dealer dat de bekleder in eerste instantie de vorm en stikwijze aanhoudt van de auto zoals die wordt binnen gereden. Zelf had ik de BL Style besteld en dus is die met de stoffen bekleding (ruitjes) binnen gekomen. Bij het bestellen van het leer heb ik aangegeven dat ik de indeling/ lay out wil hebben zoals bij de af fabriek variant. De keuze is daarmee geheel aan jezelf wat je wil. Mijn tip: maak vroeg het besluit, want het leer wordt snel na bestelling van je auto besteld. Daarna is het lastig aanpassingen door te voeren.

Oenoud

Forumguru
Goedenavond allemaal.

Daar ben ik weer. Ik ben inderdaad even een tijdje afwezig geweest.
Teveel drukte op het werk waardoor wat andere dingen bleven liggen.
Zal mij even weer inlezen en voortaan wat vaker even weer een blik op het forum werpen.

Even on topic....

Onderstaand nog een paar fotos van het leer in mijn auto wat ingebouwd is via de dealer.
Wat ik ervan begrepen heb is dit via Pon bij een bedrijf in Leusden gedaan.
Geen idee welk bedrijf maar ben er wel zeer tevreden over.

Ik kon kiezen uit wel 18 verschillende kleuren en ook hierbij de kleur van de stiksels uitzoeken.
De combi met het verder vrij donkere interieur is zeer geslaagd en ook na inmiddels ruim 38.000 kilometer verder ben ik er nog steeds blij mee.

IMG_3226.JPG

Bijlagen

• IMG_3229.JPG
    IMG_3229.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 65

BasMab

Actief lid
Deze had ik al eerder gepost, maar past beter in dit topic. Hier zie de kleuren standaard te kiezen bij Alba.
En met optie: stoel massage

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    921,9 KB · Weergaven: 33
Bovenaan Onderaan