Zou je aub een paar foto's willen plaatsen?Ook achteraf in laten bouwen. Ziet er prachtig uit; business grey i.c.m. kaneelkleurig lederen interieur. Het leer is bij Pon ingebouwd. In oktober j.l. was mijn Superb de eerste.......
Het maakt de auto helemaal af.
Altijd leuk en bijzonder fijn dat IEDEREEN dit van zijn EIGEN wagen vind....heb nu ECHT de mooiste SUPERB

Pon doet dat uiteraard niet zelf, maar besteed dat uit bij een inbouwer. Weet je toevallig welke inbouwer dat was?Ook achteraf in laten bouwen. Ziet er prachtig uit; business grey i.c.m. kaneelkleurig lederen interieur. Het leer is bij Pon ingebouwd. In oktober j.l. was mijn Superb de eerste.......
Het maakt de auto helemaal af.
Nou dan ben ik benieuwd naar de rest?(Buitenkant dan he)Ik heb nu ECHT de mooiste SUPERB
En welke S3 is dat?Nou dan ben ik benieuwd naar de rest?(Buitenkant dan he)
Want tot nog toe heb ik van de S3 nog maar 1 redelijk mooie gezien hier.
@B@s0302, de mindere ervaringen met mijn vorige auto waren bij de club in Alphen a/d Rijn.
Ziet er mooi uit.Afgelopen donderdag mijn S3 in ontvangst mogen nemen. Lederinbouw bij Alba. Een bijzonder mooie combinatie (al ben ik natuurlijk bevooroordeeld). Nougatbruin, geperforeerd leer op het zitvlak, witte stiksels (de auto is Moonwhite) en diamnond stiksels op de deurpanelen.