Superb 3 Achteraf leder inbouw

RoyV1982

Forumguru
Willen de mensen die achteraf een leren interieur hebben laten inbouwen hun ervaringen delen?

Ben me aan het orienteren om leer in te laten bouwen en heb vanuit het verleden mindere ervaringen met één van de grote spelers op de markt dus die wil ik niet meer.

Ik heb vandaag mijn Superb retour gekregen vanuit Leder inbouw Nederland.....

Ben heel erg tevreden en dit bedrijf heeft echt mooi werk afgeleverd en heb nu ECHT de mooiste SUPERB

En dan nu ook de foto´s

Zwart nappa en alcantara voor de zitting.

Nooit warme of koude billen maar wel fris leer op de wangen van de stoel - zijkant

Echt vakwerk

Bijlagen

• IMG_1107.JPG
    IMG_1107.JPG
    618,3 KB · Weergaven: 337
  • IMG_1105.JPG
    IMG_1105.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 300
  • IMG_1104.JPG
    IMG_1104.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 317
  • IMG_1103.JPG
    IMG_1103.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 293
  • IMG_1102.JPG
    IMG_1102.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 291
  • IMG_1101.JPG
    IMG_1101.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 284

Rapied

Nieuw lid
Ook achteraf in laten bouwen. Ziet er prachtig uit; business grey i.c.m. kaneelkleurig lederen interieur. Het leer is bij Pon ingebouwd. In oktober j.l. was mijn Superb de eerste.......
Het maakt de auto helemaal af.

Tinto

Forumguru
Ook achteraf in laten bouwen. Ziet er prachtig uit; business grey i.c.m. kaneelkleurig lederen interieur. Het leer is bij Pon ingebouwd. In oktober j.l. was mijn Superb de eerste.......
Zou je aub een paar foto's willen plaatsen?

andrehj

Forumguru
Pon doet dat uiteraard niet zelf, maar besteed dat uit bij een inbouwer. Weet je toevallig welke inbouwer dat was?

B@s0302

Senior Member
Zal zeer waarschijnlijk Alba gewesst zijn @andrehj.

@RoyV1982 afhankelijk van je woonplaats zijn er ook een aantal kleinere inbouwers die gebruik maken van hetzelfde leer als Leder Inbouw Nederland maar die ik je qua resultaat zeker aan kan raden.

RoyV1982

Forumguru
Zal zeer waarschijnlijk Alba gewesst zijn @andrehj.

@RoyV1982 afhankelijk van je woonplaats zijn er ook een aantal kleinere inbouwers die gebruik maken van hetzelfde leer als Leder Inbouw Nederland maar die ik je qua resultaat zeker aan kan raden.
@B@s0302, de mindere ervaringen met mijn vorige auto waren bij de club in Alphen a/d Rijn.

Bekleding zat los onder de bestuurderstoel en een deel van de zitting was gecraquleerd(heel veel kleine scheurtjes)

RoyV1982

Forumguru
Bij Alba staat op de site ook een S3 met een zwart nappa interieur. Ziet er erg fraai uit. Vind het ontwerp van de bekleding ook mooi

B@s0302

Senior Member
Voor mn beurt gepraat zie ik.. :bloos:
Denk dat beide grote aanbieders positieve en negatieve(re) ervaringen oplevert.

Van Hoften

Forumguru
Afgelopen donderdag mijn S3 in ontvangst mogen nemen. Lederinbouw bij Alba. Een bijzonder mooie combinatie (al ben ik natuurlijk bevooroordeeld). Nougatbruin, geperforeerd leer op het zitvlak, witte stiksels (de auto is Moonwhite) en diamnond stiksels op de deurpanelen.

Bijlagen

• 20160114_154322.jpg
    20160114_154322.jpg
    58,9 KB · Weergaven: 283
  • 20160114_154331.jpg
    20160114_154331.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 288

RoyV1982

Forumguru
Afgelopen donderdag mijn S3 in ontvangst mogen nemen. Lederinbouw bij Alba. Een bijzonder mooie combinatie (al ben ik natuurlijk bevooroordeeld). Nougatbruin, geperforeerd leer op het zitvlak, witte stiksels (de auto is Moonwhite) en diamnond stiksels op de deurpanelen.
Ziet er mooi uit.

Heb je dit zelf geregeld of via een dealer/LM?

Bovenaan Onderaan