Accu vervangen octavia combi mk3

EdK

Forumguru
Tsja logisch, anders zou het wel een ramp zijn als je een accu moet vervangen of dat die is een keer geheel leeg gelopen is......
 

VAG-man

Forumguru
Nou in het instructieboekje wordt o.a. gesproken over opnieuw inleren electrische ramen en het invoeren van de radiocode. Niets van dit alles, daarom meld ik dit.
Niet alles is zo logisch @EdK ;)
 

golfgti2009

Senior Member
@octaviautrecht Ik moet ook mijn accu vervangen van mijn Octavia 3 1.2 TSI 2014, ik heb exact dezelfde accu met beschermhoes. Lijkt er dan toch op dat dit origineel is, als ik de grotere variant N70 koop dan past de beschermhoes niet meer. Wat is wijsheid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ertromp

Forumguru
Dan maar gaan voor een Varta ProMotive Super Heavy Duty K7. Als je dan al kijkt naar je contact slot begint de motor al te draaien

 
In mijn O3 zat een (ik dacht) 72Ah accu met dito stofhoes. Dus kijk even bij de onderdelenlijn voor een tweedehandse, of bestel bij de dealer (voor de hoofdprijs uiteraard) een nieuwe.

Nr 12; 5Q0915411[A/B/C/D/E etc..] : even kijken welke code je hebben moet.. ook op ali te vinden. Tweedehands welkicht voordeliger en sneller.. voor ali moet je wel wat geduld hebben nodig voor levering.
 
Bovenaan Onderaan