Accessoires Greenline

OIII

Nieuw lid
Bagagenet zit inderdaad in het functie pakket. Uit de "Prijslijst Octavia Greenline per 1 januari 2014":
"Vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank, neerklapbare passagiersstoel en bagagenettenset (Combi)"
 

MartijnW

Actief lid
Is het mogelijk om de 230v aansluiting in de middeconsole ook voor de Greenline te bestellen. En is het bagage scheidingsnet toe te passen in de Greenline

Volgens de 2013 brochure zou het in het functiepakket zitten. Ik heb dit op mijn greenline 2013 besteld en heb net eens goed gekeken. Alles uit het functiepakket zit er in behalve de 230 v socket.
 

Kaartman

Nieuw lid
Onder de voorstoelen lijkt mij, door de benodigde koeling, mogelijk geen goede plaats. Ik zou het even goed testen. De kachel/ventilatie opening daar kan een voordeel maar ook een nadeel kunnen geven. Ventilatie op koel houden. Je kan de 12>220V wellicht in de achterbak plaatsen?
 

Robbijl

Nieuw lid
hallo
sorry voor de late reactie, was een beetje druk hier.
die dubbele vloer zit er gewoon in hoor. ( standard besteld op mij O3 combi greenline )
 

Rooie

Actief lid
Ik heb stoelen half leer/half stof besteld. Heeft deze iemand al? Zo ja zijn er ook foto's van?
 
Bovenaan Onderaan