Accessoires Greenline

Desperado

Forumguru
De standaard omvormers van een paar tientjes leveren over het algemeen niet genoeg stroom voor het serieuze werk. Dat houdt bij 300 watt wel op. En inderdaad; vastschroeven dat ding. Wel uitkijken dat je niet door de verkeerde dingen heen schroeft. Geeft erg rare storingen als je een schroef in je draadboom hebt :mad:
 

EdK

Forumguru
Sterker nog de opgegeven waarde zijn vaak de piekvermogens. En ligt het continu af te nemen vermogen vele malen lager. Dus altijd even de manual of de specs op doos lezen naar deze gegevens.
En zoals ik al zei of hij geschikt is voor bv laptops dit vanwege dat elektronica van gelijkspanning weer wisselspanning moet maken en daar gaat veel fout met de goedkopere omvormers met gevolg kans op defecte apparatuur.
 

VWim

Forumguru
De standaard omvormers van een paar tientjes leveren over het algemeen niet genoeg stroom voor het serieuze werk. Dat houdt bij 300 watt wel op. En inderdaad; vastschroeven dat ding. Wel uitkijken dat je niet door de verkeerde dingen heen schroeft. Geeft erg rare storingen als je een schroef in je draadboom hebt :mad:
De ingebouwde omvormer in de O3 levert niets meer aan vermogen hoor.
 

Rooie

Actief lid
Kan het niet omdat er in de fabriek al zaken moeten worden voorbereid om de dubbele laadvloer te plaatsen?
 
Klopt.... De dubbele laadvloer ligt op een speciale rand. Daarnaast is er een speciale techniek aangebracht om de laadvloer in de verschillende standen te krijgen. Ik moet je zeggen dat het ontzettend handig is en perfect werkt!
 

Rooie

Actief lid
Klopt.... De dubbele laadvloer ligt op een speciale rand. Daarnaast is er een speciale techniek aangebracht om de laadvloer in de verschillende standen te krijgen. Ik moet je zeggen dat het ontzettend handig is en perfect werkt!
Volgens de garage kan het achteraf wel worden aangebracht? Heeft iemand het als accessoire meebesteld?
 

maarten77

Actief lid
Klopt.... De dubbele laadvloer ligt op een speciale rand. Daarnaast is er een speciale techniek aangebracht om de laadvloer in de verschillende standen te krijgen. Ik moet je zeggen dat het ontzettend handig is en perfect werkt!

Dat is zeker alleen bij de combi? Bij de hatchback lees ik nergens iets over een dubbele laadvloer...
 

Rooie

Actief lid
Af fabriek is het ook niet voor de Greenline te bestellen vanwege de 14% maar als accesoire achteraf kunnen ze het wel bestellen.
 
Bovenaan Onderaan