ABS systeem zekering doorgebroken

EdK

Forumguru
Ze hebben er ergg veel en kan me haast niet voorstellen dat ze ze niet hebben.
alleen het is soms een crime om het te vinden bij Conrad

En anders gewoon ff een sloop bedrijf bellen ...... bij een totall loss wagen is de zekering nog wel heel vaak..
 

Hakar

Donateur
Heb net een half uurtje zitten zoeken, en dat van die crime klopt.
Geef het nog niet op, qua werk alles onder controle, dus mogelijk nog tijd om wat te zoeken.

Sloop is natuurlijk ook een idee, moet de wagen er niet te lang hebben gestaan vindt ik.
 

Hakar

Donateur
Is toch ook een soort metaal?
Of is het van een soort wat langzamer corrodeert dan het metaal van de carrosserie?

Bij Conrad niks kunnen vinden, met uitzondering van zekeringen voor 32V systemen :cry:

Nu nog even overdragen aan de nachtdienst, dan naar huis, en proberen voor 1.00 uur naar bed te gaan.
Morgen nieuwe dag nieuwe kansen.
 

Hakar

Donateur
@LdN bedankt.
Ik zoek echter deze uitvoering. (plaatje geleend van @Cordoba op ander forum)

5787dcdf91284_accuzekeringengroot.jpg.0c2eb4aa93939b4fc081f863fc3208a3.jpg
 

Hakar

Donateur
@LdN
Die van dutchcarparts had ik al gevonden, wacht nog op een bericht i.v.m. verzendkosten.
Verzendkosten 4 keer de waarde van 10 zekeringen is me eigenlijk te gek.
Stroomzat is een andere uitvoering, maar wanneer de afmetingen overeenkomen een mooi nieuw alternatief.
 

Hakar

Donateur
Was er "even" tussenuit met een spoedje UMC Groningen kort na mijn laatste post in deze.
Spoedje duurde wat langer, en net na ruim 9 uur weer terug achter dit toetsenbord.

Je zou zeggen
Dat zou kunnen, maar realiteit is anders.
Citaat uit bericht terug van dutchcarparts.nl;

Standaard staat dit onderdeel op pakketpost inderdaad.
Het zou ook in een envelop verstuurd kunnen worden als u dat wenst , Helaas kunnen wij dan met de huidige staat van postbezorging bij Postnl niet garanderen dat het snel bezorgd word.
Dit kan variëren tussen de 1 a 2 werkdagen tot 3 weken.

Maar zoals gezegd willen wij dit uiteraard voor u doen en het verschil in verzendkosten zal dan ook aan u terug gestort worden als u het zou bestellen via de website.

Overigens word bij dit artikel de voorraad van de leverancier getoond , dit betekend dat wij het eerst naar ons toe moeten halen om te versturen.
Dit kan dezelfde dag zijn ,Maar ook de dag erna. ( ligt aan het tijdstip dat de order bij ons binnen komt)

Het begrip webshop is dus niet overal hetzelfde.
Ik weet dat ik wel even de tijd heb (hoop er op dat die zekering niet gelijk weer springt), maar suggestie wordt gewekt dat het hun eigen voorraad is, wat niet zo blijkt te zijn.
 

brepus13

Forumguru
Misschien wil
De dealer het ook wel gewoon per post verzenden? Soms denken ze wel eens mee :-) ( soms ook niet :maakmegek:)
 
Bovenaan Onderaan