ABS - ASR - MSR - MBA - ESP - EDS - HBA - DSR ???

flip

Lid
@Rallye: Het wordt dus ècht wel ingewikkeld als je héél precies wil weten wat voor S'en je in je wagen steken hebt... misschien is de sticker in jouw wagen de enige die het echt wel weet...
 
Hoi Flip,
Er stond in een manual die ik al van internet gedownload heb (wil mijn auto al een beetje kennen voordat ik erin rij:laugh:) en inderdaad daar lees je wel over een remassistant maar al die afkortingen, een paar vind ik er terug maar de rest kan voor zover ik begrepen heb weer in de andere opties zitten. Want zo las ik over een hydrolische remassistant maar ook over andere soorten rembekrachtigingen. Dus het is er tegenwoordig niet gemakkelijker op geworden als je alles wilt begrijpen (je moet maar gewoon gaan rijden denk ik )
 

flip

Lid
Dit kan je vast helpen: http://igorweb.org/equidec/Default.aspx. Die 'option decoder' verklaart alle optiecodes die jouw wagen heeft (je vindt ze op die sticker in je kofferruimte), en dus ook meer bepaald welke van de ABS - ASR - MSR - MBA - ESP - EDS - HBA - DSR - toestanden in jouw wagen steken! Het is wat geknoei om ze in te tikken, maar elk geheim wordt zo blootgelegd! Succes alvast. Je tekent met Skoda Scout. Voor zover ik weet, als het een Octavia is, heb je dan die hill hold in combinatie met ESP. Dat is IMHO een zeer aangenaam ding, alleen stak het niet in m'n 1.6 cr tdi.
 
Het is wel een scout maar niet die jij bedoeld (zoveel geld heb ik nu ook weer niet ;) ) Het is de Skoda Hatchback scout, dus de "simpelere" versie zullen we maar zeggen met een 1.2 TSI motor en een DSG7 automaat.
 

EdK

Forumguru
Silver5: zeker je eerste Skoda dat je nog problemen hebt met het spellen ervan !??:laugh:
 
Heb het heel snel veranderd maar komt denk ik omdat ik al een hele middag in het engels aan het mailen ben en ja het is inderdaad mijn eerste skoda :laugh: Vond hem veel meer in het voordeel dan bijv. de volkswagen polo zeker qua kofferbakinhoud.
 
Bovenaan Onderaan