ff hoor, tis niet dattik de hele ijsperiode zo heb gereden. Dit was 1 nacht. Want normaal heb ik het lef niet om dat te doen.
Op de snelweg was het op een lang recht stuk. Denken jullie nou echt dat ik anderen in gevaar zou brengen, moedwillig??
En natuurlijk ben ik niet ELKE bocht met m'n handremmetje doorgegaan! Zeker niet met verkeer om me heen! En ik reed niet hard ten tijde van de handremacties. Ook beweer ik niet dat je als je ESP hebt de stuntman kan uithangen en dat er niets kan gebeuren. Ik ben me zeer bewust van de schijnveiligheid, maar toch dank voor het advies. Ben het er ook helemaal mee eens dat er altijd de kans is dat er iemand voor je schiet, maar iedereen reed rechts op een 3-baans weg. Nee, ik praat het niet goed..maar het zijn wel verzachtende omstandigheden!
@ rickske : Ik vind het erg jammer, subtiel gezegd, dat er altijd mensen zijn die je op afstand veroordelen. Kritiek, prima kan ik alleen maar van leren, maar ga me niet uitmaken voor egocentrisch. Zeker niet op basis van 1 bericht. Dat lijkt mij ronduit onbeleefd ofwel onbeschoft.. mjah..
ik groet u