Aanschaf vcds vragen, advies en twijfels

ertromp

Forumguru
Ik garandeer niets by the way. De software gekoppeld aan zo'n kloon is een Ross Tech kopie en zeker zul je al het e.e.a. kunnen instellen / lezen op de modules maar inderdaad zoals je zegt het blijft een Beta versie. Een manier is wellicht investeren in een goede Ross Tech kabel en dan kun je nog updaten ook.
 

Michelv.

Forumguru
En dit is nog een Beta, dus nog geen officiële versie 12.10 dus daar komen misschien nog veranderingen in voor de nieuwste auto's.
 

Antera

Donateur
Zaterdag eens snuffelen in de O3 met mijn originele Kabel ( 12.10.7 Beta). Eens kijken wat er nog meer veranderd is.

Laatst ook weer een paar update's gehad. bij een update was eindelijk het storingsgeheugen versnelt en waren diverse opties die voorheen niet konden of niet compleet waren nu wel aangevult.

Gaat niks boven een originele. Maar goed afhankelijk wat je ermee wilt doen moet je die keus maken. koop je een originele voor alleen je eigen auto tja dan is het een dure kabel. Kan en wil je er andere mee bedienen ( let op dat klanten die bij je komen ervan uitgaan dat je alles weet) dan kan het aantrekkelijker zijn. Al kopen steeds meer mensen een cloon en komen pas als ze er zelf niks meer kunnen of er niet aan uit komen
 

skodagk

Nieuw lid
Ik heb zelf net een originele kabel van Ross-Tech aangeschaft uit Amerika. Mbv van wat vrienden in Amerika is het als kado naar me opgestuurd en zijn de totale kosten erg laag. Zit nog te wachten om mijn O3combi:pardon:, maar heb de kabel wel al even kunnen uitproberen op een Golf Variant 2007. Werkt perfect.
 
Bovenaan Onderaan