Aanschaf Superb--> vragen:

Fabia

† In Memoriam
@Twister, heel mooie velgen. Ik vind juist dat soort velgen altijd erg mooi staan.
 

Dirkmk1

Senior Member
De kogel is door de kerk.... mocht even duren.
Het is een combi greenline Ambition Businessline geworden:
- platin grey,
- stoelverwarming,
- mobridge
- bouw er zelf een hondenrek in
- privacy shades
- winterbanden om de 16" moon velgen
- zomerbanden op 18" nog uit te kiezen velgen, waarschijnlijk Passat R36 velgen.
- zoek zelf nog een uitlaatsierstuk wat past op de uitlaatpijpjes want die zien er een beetje zielig uit.
- waarschijnlijk vervang ik de speakers door een composet van Audiosystem (Gladen). Eerste even kijken of het geluid bevalt.

Verder wilde ik het complete interieur zwart dus ipv ambition stoel met het grijze zit/ruggedeelte de ray bekleding die geheel zwart is uit de active/comfort en ook niet de zilverkleurige inlays maar de zwarte. Blijkbaar was dit eerst wel mogelijk maar nu bij bestelling niet, jammer.

Vandaag besteld, week 7 productie week 9 levering. In die week ga ik met wintersport dus ik hoop dat er eerder geleverd kan worden, zou namelijk een perfecte eerste lange rit zijn.
 

jalex_h

Forumguru
Mooi dat het toch een Ambition Businessline kan worden ipv de Active.
Gelukkig is de levertijd niet al te lang.
 

Miez1

Forumguru
@Dirkmk1,

Mooie 'configuratie gekozen! Gelukkig korte levertijd hoewel het wachten op een nieuwe bolide op een of andere manier altijd lang duurt. Voor wat betreft het uitlaatsierstuk, ik heb deze uit de accesoirelijst van Skoda gehaald, en dit ziet er m.i. elegant/sportief uit. Voor de beeldvorming een fotootje. IMG_1124.jpg

Immer gute fahrt !

(PS als die mk1 ook in je bezit is heb je een mooi bezit :super:)

Miez
 

Dirkmk1

Senior Member
Vandaag contact gehad met de dealer, hij is gepoetst en staat binnen, moet alleen nog even een luxekenteken op en de mobridge inbouwen en dan dinsdagochtend ophalen!
Ben benieuwd! De 16" ga ik precies 500 meter mee rijden richting de banden/velgenman verderop in de straat en dan komt er daar direct een set 18" R36 VW velgen onder.
 

Dirkmk1

Senior Member
Eerste tankje al bijna leeggereden! De foto's van Das Boot:

IMG1678.jpg


IMG1683.jpg



En wat schreeuwt hij om een schroefsetje of verlagingsveren...... (maar ik blijf er van af!) Dit is de comfortcruiser.
 

s-line

Forumguru
Hoi,Dirk mooie bak hoor!
Maar ook met een schroefset rijd hij nog best comfortabel dat komt door dat hij zo een lange wielbasis heeft.
gr.michiel
 

mikehotel

Actief lid
Hoi,Dirk mooie bak hoor!
Maar ook met een schroefset rijd hij nog best comfortabel dat komt door dat hij zo een lange wielbasis heeft.
gr.michiel

Wat is comfortabel? Mijn vorige auto (A4 met af-fabriek sportonderstel en 17"velgen) was behoorlijk hard geveerd. Je kon er als een dolle mee de bocht om :) maar was op lange ritten wel vermoeiend. Ik heb nu een S2C met sportonderstel en 18" en dat is toch net even lekkerder.
 

s-line

Forumguru
Mijn ervaring met een fabrieks sportonderstel is niet super, vaak vind ik dit zelfs te hard en niet lekker rijden.
Mijn ervaring met een aftermarktverlaging zijn toch beter, ik vind dit vaak toch net even beter op elkaar afgestemd
Maar neem wel een beetje kwaliteit anders wordt het inderdaad echt een stuiterbak.
Gr.michiel
 

Dirkmk1

Senior Member
Ik begrijp dat hij met een verlaging ook comfortabel kan rijden, maar aangezien de auto gekocht is door mijn werkgever ga ik hem niet verlagen.

Nog eentje van de zijkant

IMG1701.jpg
 
Bovenaan Onderaan