Aanschaf nieuwe aftermarket radio

Hi Sunnyboy

Ik heb hem nog niet omdat die gelijk met mijn O2 wordt geleverd. Goede nieuws is dat de O2 gefabriceerd is en nu op weg is naar nederland. Dus met een beetje geluk over 2 weken de O2.

Ga met de nokia 6230 en 6310i aan de radio hangen. Heb in ieder geval al begrepen dat per visite kaartje moet gaan.

Hopelijk heb je de oplossing eerder dan ik mijn auto krijg /forum/images/graemlins/grin.gif
 

sunnyboy

Senior Member
Gefeliciteerd met je nieuwe O2 alvast.
Weet je alvast dat de telefoonlijst van de 6310i niet in z'n geheel kan worden overgezet, mogelijk dus nummer voor nummer.
Bekijk of ik ga voor een andere gsm van Sony Ericsson de Z800i. Binnenkort loopt mijn abonnement af en kan ik hem verlengen met tegen een, uiteraard, voordelige aanschafprijs van een andere gsm.
 

Karstieman

Forumguru
@Middelbrand: Dan denk ik dat onze nieuwe auto's op dezelfde vrachtwagen staan ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Hi Sunnyboy klopt van de nokia en op de verlanglijst staat hier ook de z800i als die uit is /forum/images/graemlins/grin.gif en dan kan de 6230 eruit. Oftewel wordt vervolgt.
 

Karstieman

Forumguru
Vinden jullie het niet een beetje sneu dat je een andere GSM moet kopen omdat hij de adressen niet in 1x overstuurt naar de radio ?
Ik ga gewoon een ochtendje lekker zitten oversturen..muziekje derbij..lekker !
 

sunnyboy

Senior Member
@Karstieman.
Oversturen lukt mij niet!! /forum/images/graemlins/frown.gif
Kan jij aangeven hoe dat WEL lukt? /forum/images/graemlins/confused.gif
Eventueel pm. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

sunnyboy

Senior Member
Thanks!
Alvast een fijn weekend.
Ga zelf naar de Achterhoek vanaf Rijnmond.
Zit er weer 400 km bij. /forum/images/graemlins/grin.gif
 
/forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif De O2 is bij de dealer afgeleverd /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Dus Karstieman effe informeren /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

sunnyboy

Senior Member
Nog niets van m'n andere antenne gehoord van de dealer.
M'n dealer gemaild dat ik deze week alles in orde wil hebben.
Belabberde ontvangst radio, telefoonnummers van telefoon naar BT-radio niet over te zetten, microfoontje in auto geeft alleen gekraak.
Het enige wat wel werkt aan de radio is de cd-speler.
Ben het effe zat! /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Droopy

Actief lid
Sunnyboy,

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Belabberde ontvangst radio, ... , microfoontje in auto geeft alleen gekraak

[/ QUOTE ]
Lees ik nu uit bovenstaand bericht goed dat de Pioneer toch niet zo goed is? Ik was namelijk erg benieuwd naar jouw (en van andere) bevindingen.

Ben benieuwd
 

Karstieman

Forumguru
Ik heb de radio even in mijn Leon gehad om te testen, maar ik ben zeer te spreken over het geluid van de radio !
Ook de carkit werkte prima. Geen gekraak !
Ik zou 'm zo weer kopen /forum/images/graemlins/smile.gif
 

sunnyboy

Senior Member
Radio op zich mankeert niets aan, is gewoon klasse.
Komt heel helder en sprankelend geluid uit, zeker met EQ op Costum.
Carkit werkt op de een of andere manier niet bij mij.
Niemand schijnt te kunnen helpen, of wil daar tijd voor vrij maken.
Microfoontje waarschijnlijk zo geplaatst (in het roostervakje achter het zonnebril-opbergvakje en binnenverlichting)dat mijn stem niet te horen is.
Het ligt dus m.i. aan de montage en het niet op de juiste manier verzenden van m'n telefoonnummers.
@Karstieman. Hoe doe jij dat nou met je Nokia 6310i?
 

Karstieman

Forumguru
@Sunny: ik heb een Nokia6600.
Ik wilde dit weekend testen, maar het is er niet van gekomen.
Zal van de week eens even proberen. (ik moet de radio dan namelijk even uit de doos halen en inbouwen)
 

sunnyboy

Senior Member
Vandaag mail gekregen van Hirschmann met hun advies over een multi-antenne. Dus zowel radio, als gsm, als gps.
Het betreft een staaf/dakantenne, dus geen OEM haaievinnetje. Als iemand hier meer over wilt weten mag'tie mij even mailen voor typenummer, kabels en prijzen.
Ik denk dat ik gewoon maar weer de af-fabriek antenne laat monteren. Kan het staafje ook niet vanaf worden gedraaid. /forum/images/graemlins/wink.gif
 

sunnyboy

Senior Member
@Karstiemann.
Pioneer Helpdesk heeft mij geholpen met het synchroniseren van het telefoonboek van de Nokia 6310i met de DEH-P70BT.
Pioneer: Source, Telefoon, Opties, Nokia6310i Connect, dan via de Multi-knop scrollen naar Data Transfer.
Telefoon: Zoeken, naam, gegevens, Kaart verzenden, via Bluetooth, (maakt verbinding) Kiezen. Dan worden de naam en nummer gesynchroniseerd.
Voor elk naam/nummer weer data transfer activeren.
Is wel even een werkje. Daarna is het alleen bijhouden.
Gelukkig werkt dat dan ook.
Mocht een forumlid hier nog vragen over hebben, dan help ik graag.
Wachten is alleen op een goede antenne en zenderontvangst.
 
Bovenaan Onderaan