Aanschaf Fabio 1.4 2000

Jerrie

Lid
Zou me niks verbazen als het inderdaad nog te koop is.
Als het op bon staat van een -BOVAG- garage kan je toch van uitgaan dat het vervangen is?
Was ook toevallig dat ik er een foto van had>bij de vooraankoop controle gedaan omdat ik olie/vet zag rond de thermostaat.
 

Jerrie

Lid
Vandaag de auto in de was gezet, dan zie je wel gelijk dingen dingen die bij de aankoop niet opvielen:smirk:
Onderste deurprofiel/stijl? (die zwarte) rechter achterdeur bij het raam zal ik vervangen, gaat roesten.

In het deurrubber aan de bestuurders kant, zit een scheur van ca 7 cm, kan dat gelijmd worden?

De binnenkappen in de wielbakken zitten vol modder (zag ik pas toen de auto de was zat).
Probeer eerst of ik er met de tuinslang tussen kan komen.
Anders wielen eraf, kappen er af draaien en schoonmaken

En de ''watertruck'' gedaan, slang op de voorruit en kijken of het water goed wegloopt.
Volgens mij gaat dat niet goed, er komt water uit een soort van rubberen opening.
Hopelijk valt het op de foto goed te zien, of hoort dat zo:confused:
Foto-7WFBPMDM-D.jpg




Zag ook aan de rechterkant wat water druppelen vanuit de geluidswerende bekleding.
 

joergarms

Senior Member
Wat een "goede kennis" olie afvullen is toch wel zo'n beetje het makkelijkste dat er is. Maar goed dat je het zelf nog even gecontroleerd hebt dus. Hou het sowieso de komende 1000e kilometers ff in de gaten, dan weet je gelijk of en hoeveel de motor verbruikt. Kom je ook niet voor verrassingen te staan.
 
Bovenaan Onderaan