Aanpassen (dubbel)uitlaat systeem, advies gevraagd. (zie ook de poll)

Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?

  • racekats plaatsen en de einddempers "open maken" en een pijp doorheen slaan/lassen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat maakt het voor Corné minder duur die HLS set , als ik me niet vergis . Wordt geplaatst in combinatie met zijn bestaande KW schroefset , toch Mark ?
 
Ik geloof rond de 2400 euro excl schroefset Kw variant 2 of 3 . Dat HR setje rond die 2400 incl. het schroefset . Correct me If i'm wrong
 

peterrapid

Forumguru
Ja in het filmpje spreken ze ook over de supersportwagens hé die eigenaars kunnen er waarschijnlijk iets beter tegen of ik met m'n RS'je maar niettemin vind ik het een knap systeem.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
zeg, wild'em wegjagen ofzo Peter :tongue:

laat die nu toch gewoon ne keer verder snorren in zijnen Superb 2 al dan niet 3 :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Wel gezien Corné zijn voorliefde voor meer dan 4 cilinders zou dit wel een mogelijkheid zijn. Ik persoonlijk hou het voor het ogenblik gezien werksituatie ook op een 4-pitter diesel maar mocht dit veranderen dan zou ik er ook graag 2- tot 4 cilinders extra bij hebben tot de overheid ook dat laatste pleziertje van ons afneemt. Ik gis maar hé Joris, en denk dat als Corné dit allemaal aan het lezen is een grijns heeft op zijn gezicht en in zichzelf zegt gis maar lekker verder ik ga jullie toch verrassen in de toekomst :deuk:
 

Berry1912

Forumguru
Nee niet wegjagen maar bij welk ander merk van de VAG-groep vind je meer dan 4 cilinders ?????
w12_engine.jpg
3x4
 

CDK

Forumguru
Misschien is de volgende wel elektrisch al dan niet in combinatie met waterstof ;) Het hangt er maar net vanaf hoe lang ik nog met deze door ga als daily :)
 

CDK

Forumguru
Ook hier nog een laatste post met plaatjes bij het ondertussen vrij lange praatje. De einddempers zijn deze week ook nog vervangen voor Magnaflow direct flow sportdempers, de volledige uitlaatlijn is nu RVS, als finishing touch een paar Porsche eindtips. Projectje / klusje geklaard :thumbsup:

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
Bovenaan Onderaan