Aanpassen (dubbel)uitlaat systeem, advies gevraagd. (zie ook de poll)

Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?

  • racekats plaatsen en de einddempers "open maken" en een pijp doorheen slaan/lassen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .

EdK

Forumguru
Heb hier ook ff doorgespit en kan t ook niet vinden.
Maar weet zeker dat ik een link heb achter gelaten
Ben je niet ergens anders begonnen over die pijppies..?
Maw heb ik het in een ander topic geplaatst......maar welke ...
Kan me niet voorstellen dat de mods dat bericht hebben verwijderd......
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
goed linkje van @EdK denk ik ;)

151510.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Zoals recent aangegeven heb ik besloten om toch ook de einddempers en eindtips nog te laten vervangen, als er niets tussen komt zou dat op 6 juni moeten plaatsvinden. Hieronder nog wat plaatjes bij het praatje.

Zowel links als rechts komen 2 ovale Magnaflow direct flow dempers (dus zonder schotten)

image.jpg

En in plaats van de 4 pijpjes (waar ik toch niet meer tevreden mee was) nu aan beide zeiden 1 ovaal Porsche eindstuk van riant formaat.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

CDK

Forumguru
@bobbl, inderdaad nog geen plannen voor een nieuwe, dus we gaan nog maar even door met hobbyen :D
Met de klep dicht wordt hij nu wel een stuk luider inderdaad, reden dat ik het nu toch doe is dat we met de nieuwe Fabia zo goed uit de voeten kunnen dat die ook gebruikt wordt als we met z'n allen op stap gaan in het weekend.
 

ertromp

Forumguru
Gaat de auto goed staan @Corné de Kluijver :thumbsup:mooie eindstukken en wat een afmetingen!
Zou ook mijn keuze zijn om door te rijden na al de modificaties die je gedaan hebt en zeker de fun van een 6 cilinder zul je moeten missen als je een S3 nu zou kopen.
Ik schat nog 1 project in: .............................airride :pieker::D
 
Bovenaan Onderaan