Aankoopadvies

duimp

Lid
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een fabia gekocht.
Full options, alleen de hemelbekleding zag er niet uit maar daar komt een nieuwe in. Geen idee wat dat de garage gaat kosten maar dat is mijn probleem uiteraard niet.
Wel wat gebruikerssporen maar dan had ik maar een nieuwe moeten kopen.

Bluetooth werkte ook nog niet maar werd ook na gekeken, klinkt allemaal niet zo positief maar zo bedoel ik het niet hoor.
 

Last resort

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop. En wat betreft mijn gemiddelde, dit is niet voor elke rit hoor. Maar met een gemiddelde van rond de 100 km per uur is het haalbaar. En ja met een file ga ik het niet redden.
Maar het kan:jaja:.
 

duimp

Lid
Net de auto opgehaald.
Nu blijkt dat er toch geen bluetooth in de auto zat dus heeft de garage er een parrot ingebouwd.
Heb gelijk gezegd dat dit niet afgesproken was maar volgens hem werkt dit beter dan bluetooth af fabriek.
De nieuwste telefoons schijnen niet te werken met bluetooth module van skoda.

Weet iemand of dit klopt?
Baal hier wel een beetje van
 

bobracing

Forumguru
ONZIN!
Ik heb juist die Parrot eruit getrokken want een onding is het. Gewoon originele module erin zetten, werkt 10x beter en je verkracht je dashboard niet met een extra ding.....
Ik heb het recent erin gezet en heb zelf een sony Xperia Z3.... toestel is vrij nieuw.
 

duimp

Lid
Ok dank je wel.
Zal hem morgen wel mededelen dat hij de parrot eruit mag halen.
Vraag uiteraard wel eerst welke module hij wil inbouwen zodat ik zeker weet dat dit werkt.
Baal echt als een stekker
 

bobracing

Forumguru
ja, ik heb de module erin gezet die geleverd wordt door de aanbieder op MP uit apeldoorn.
Kosten mij toch als set 200,- is vrijwel plug en play en werkt prima :)
 

duimp

Lid
Ah nice.

Garagehouder gaat nu de nieuwste versie van bluetooth in de auto plaatsen.
Dan moet het toch haast wel goed komen.
Bedankt!
 

FabiaGL

Actief lid
Wij hebben onze Fabia Combi Greenline uit Juli 2010 ingeruild met een kilometer stand van 135000. We zijn in afwachting van onze Octavia hatchback ABL met Plus Pack en trekhaak.
 

FabiaGL

Actief lid
@Ridley, bedankt.
We gingen eerst voor de nieuwe Fabia Combi 1.2 Tsi kijken met 90 pk, we vonden dat deze motor nog flink aan de nieuwe faab moest trekken, voor mijn gevoel meer dan in het voorgaande model. De 105 pk voldoet in de Octavia prima, heb je meteen meer auto voor je geld.
 

zedrak

Lid
Ik heb bluetooth acheraf in laten bouwen in de originele radio. Was 150 euro. Werkt op ALLE toestellen en was een uurtje werk. Even ontvanger erin klikken en microfoontje trekken naar net boven binnenspiegel. Adres was in Den Haag.

Parrot is ruk en ouderwets.kijk je ook telkens tegen dat microfoontje aan.
 
Bovenaan Onderaan